HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.10.04. 05:03 Samesz

Magyar kozmondas - van benne valami

Az egesz ugy kezdodott, hogy tegnap este a szomszedom felhivott (???), hogy reggel koran mennek valahova, nincs-e kevem veluk menni. Srac Afrikabol jott, elegge tori az angolt, nem nagyon ertettem, de sejtettem, hogy az lehet, amirol a mult heten beszelt a lany, aki templomba vitt. Annyi volt vilagos, hogy valami vasar es hogy valami nyitva lesz es az nekunk milyen jo, mert olcso es stb. Szoval ma koran keltem es aranyat leltem! Tobb izben is! Az elso az volt, hogy amikor kimentunk az utcara, gyonyoru latvany fogadott. A Nap ugyebar keleten kel fel, ez eddig tiszta. Az eg is tiszta volt, de csak az alja, hogy be tudjon sutni a felkelo Nap. A varoskozpont meg tolem pont nyugatra fekszik es ha jol sejtem, pont egy hosszan elnyulo emelkedo tetejen van Bexley, a varosresz, ahol elek. Magyarul, a felkelo nap, besutott a sotet felhok ala es megvilagitotta a toronhyhazakat, de a varost meg nem. Igy a sotet, szurek foltbol tavol hatalmas narancssagra nyulvanyok emelkedtek a magasba. Hat valami gyonyoru volt!

Beszalltunk a kocsiba es elmentunk egy hatalmas raktar moge. Mar egy szep kis sor vart minket, eleg sok ismerossel az egyetemrol. Aztan Micheal, a zimbabwe-i srac a kezembe nyomott egy babkonzervet. Eloszor azt hittem, valami egesz napos rendezvenyre jottunk es ehesek leszunk, arra kell. De kozolte, hogy ez a "belepo", szegenyeknek gyujtenek. Nah, itt mar teljesen elvesztettem a fonalat. Amint kinyitottak az ajtot, a tomeg megorult es kb berohant. En ezt csak kesobb vettem eszre. Egy raktarhelyseg egyik sarka volt elszeparalva es mindenfele cucc asztalokra ki volt rakva. Michael mondta, hogy itt vannak a zeneszes konyvek, arra tobbi mas, lejebb polok. Hat bakker... Kiarusitas!!! Minden 1 dollar! Kiveve par dolgot, ami 2$. De voltak aprosagok centekert is. Az Augsburg Fortress kiado (?) fel evente rendez egy ilyet. Mondanom sem kell, az elelmesebbek kartondobozokba dobaltak a konyveket tucat szamra! Komolyan, hat en majdnem kirohogtem oket, mikor ezt felfogtam. Aztan persze ertheto, Bibliak, eneksekonyv, a tankonyveim fele, rengeteg jo konyv 1-1 dolcsiert. Mike (akivel majd a Mikulasrol kell beszelgetnem) a vegen azt mondta, 40$-t fizetett. Hehe. Aztan talaltam amugy en is magamnak par jo polot, ajanlottak 2 konyvet es van szep amerikai, uj forditasu, magyarazatos, apokrifeket tartalmazo Bibliam is. Ennek orulok am nagyon. Legkozelebb fel ev mulva lesz ilyen ismet, majd Sam-fulesebb leszek es ha esetleg kell valami, kuldjetek  batran egy listat. Ezt komolyan mondom!!!

Kozben beszelgettunk es megkerdeztem Kristen-t a soforunket, hogy tud-e segiteni a csekkfuzetemmel kapcsolatban. A dolog vege az lett, hogy visszamentunk a Walmartba, o megvette nekem, amit kell, en meg irtam egy csekket neki az osszegrol (haha, mint a filmekben -Irok egy csekket rola -kesz poen ez az egesz). Szoval ma tobb, mint kiraly napom volt. Van mar kabatom, poloim, pulcsijaim, meleg zoknik, oldalzsebes bonadragom, ami mar tenyleg nagyon hianyzott. Es lattam vagy 20 Ford Mustangot... egy Ford Nagyker parkolojaban, ehe. Es kaptam csomo jo hirt is baratoktol. Holnap meg, nah arrol majd holnap!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr621426158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása