HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.11.11. 02:59 Samesz

Nem hall, nem lat, nem beszel

A ma reggelem szokasos: utalomhakorareggeluvoltazebreszto, szundi, zuhany, reggeli, ora, szoba aztan vartam, hogy valaki jelentkezzen a ma esti Traccsaparti miatt, de a telefonszam, amit kaptam, egesz nap nem volt elerheto. Hagytam uzenetet, aztan enekkar, masik ora, meg mindig vartam, de semmi. Voltam boltban, de a penztaroskislanyt nem lattam. Aztan leborult a szekrol a taskam, amiben a tej, a kakao es az udito volt, gondoltam sanyad, aztan mikor mentem erte, hogy felkapirgasszam, orommel vettem eszre, hogy folyik a tej. Rogton kedves ex-em, elettarsam (2 ev egyutteles utan joggal nevezem igy) es baratom esete jutott eszembe, amikor egy neni sikitozta mogotte a zebran, hogy "Folyik a tej, fiacskam, a tej, a tej!!!" Igaz, ez csak nekunk vicces, akiknek elmeselte. Nah, nekialltam felnyalni, kicsit guszta volt, hogy a ... najo, ezt szerintem inkabb nem reszletezem. Engem 4 ev kollegium mar megerlelt a durva dolgok  latvanyanak, hallvanyanak es szagolvanyanak elviselesere, de tudom, hogy ez sok embernek a durva tulzasnal is tobb lenne. Lenyeg a lenyeg, lassan megint takaritani is kellene, mert mostmar ragad is a "konyha". Azert tettem idezojelbe, mert egy masfel negyzetmeteres muanyag placcrol van szo a mosogato es huto elott. Meg jo, hogy nem a szonyegre esett.

Aztan sajnos hiaba vartam nem hivott. Pontosabban most este, 9kor, de csutortokre igert valami mast a neni. Angolul beszeltem vele, kerdezte, honnan jovok, mondtam neki, erre mondta, hogy o meg Nagyvaradrol szarmazik, erre ravagtam, hogy "Ertem, ooo, ize, I see!" Aztan kaptam egy jo hirt, megvan a hetvegi program! De mindent a maga idejeben! Most film, sor es chips, hogy tovabb hizzak, hehe.

2 komment

Címkék: magyar program angol tej zuhany nagyvarad anyad kollegium kora reggel enekkar


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr11517068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2009.11.11. 21:58:51

Na és az úszással mi lesz?

Samesz 2009.11.12. 02:23:08

@gyermekszoba: majd azt is, de egyelore nincs idom elmenni: orak, hazik, olvasnivalo, talan a magyarok es a meglepetes = )
süti beállítások módosítása