HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.11.28. 14:50 Samesz

Black Friday

Igen, igy hivjak a halaadas napi utani penteket. Azert, mert az uzletek gazdasagi indexeiben a piros a vesztesegi, a fekete pedig a nyeresegi index szine, mar ahogy ertettem. Es aki ugyes, az ma atmegy feketebe. Ezt ugy erik el, hogy iszonyatos learazasokat csinalnak, es aki durvan szereti, azoknak 1-2 bolt reggel 4kor nyit ki. Mi ugy dontottunk, hogy durvan szeretjuk. Fel is keltunk iszonyat koran, tok soteteben, tok hidegben, kocsiba ultunk es megceloztunk egy ilyen uzletet. Erdekes modon sok mas ember is durvan szerette ... nagyon sok ember. Konkretan egy atom hosszu kigyozo sor allt azelott az uzlet elott, amibe mentunk, ajto kinyit, tomeg becsodul es nehanyan verszemet kapva rohannak az akcios cuccok utan. De komolyan, nagyon kemeny volt, szabalyosan meghokkentem. Aztan elkezdtem korbejarni es az volt a baj, hogy minden korben megtetszett valami. Eloszor egy teli bakancsot talaltam, aztan egy marha jo pulcsit, meg meg egy marha jo pulcsit, meg nadragod, meg meg nadragot, meg nyakkendot, meg karacsonyi ajandekot tesomnak, amit igaz, hogy majusban kap meg, de jobb kesobb, mint soha. Vegul 130$-t fizettem, kaptam egy 20$-os kupont, amit majd meg levasarolhatok, es a szamla vegere odabiggyesztettek, hogy igazabol 155$-t sporoltam. Az eleg sok penz. Utana a masik boltban talaltam meg 2 jo pulcsit nevetseges aron, szoval ma nagyon jo voltam. Kozben elkezdett szakadni a ho. Sajnos nem maradt meg, de jol nezett ki. Utana hazamentunk, aludtunk egy picit, ittunk meg egy kavet es ujra elkezdtuk a napot. Osszepakoltunk, kaptam egy inget a lelkesztol, mert termeszetesen amilyen hulye vagyok, azt meg Columbusban hagytam a szobamban. Na a lenyeg, hogy elidultunk a Hilton Szallodaba. Mert itt kerult megrendezesre az a magyar kongresszus, amire szinten meghivtak. Korabban erkeztunk, mint Veronika baratai, de kaptunk egy 11-dik emeleti szobat, ahonnan nagyon allat a kilatas a belvarosra. Hulyultunk, fenykepeket csinaltunk, aztan kultur-tokba bujtunk (oltony) es lementunk a magyarokhoz. Volt nehany erdekes ember, nem reszleteznem, nem publikus. A lenyeg, hogy alaposan elgondolkoztam a kulturak kozti kulonbsegekrol. Aztan elkezdodott a program, ahol egy szekely neni  perverz nepi torteneteket meselt regies nyelvezettel aztan egy enekes eloadta a Hazam, hazam-at, utana szunet volt es kint maradtunk beszelgetni a fiatalokkal. Ezek utan pedig a sok fiatal nepseg nekiindult a clevelandi ejszakanak. Eleg vegyes tarsasag, mindenfele emberke, magyar-amerika es ezek kulonfele kombinacioi. Eloszor egy hangulatos helyre ultunk be, ahol tancolni nem lehetett bar, de a zene nagyon hangos volt. Utana atmentunk egy igazi tancos helyre. Konkretan egy disco volt 2 teremmel, de nagyon modern es nagyon allat. Marha jol ereztem magam, de a tobbiek is. Sikerult vegre letancolnom a labam, de nekik is. Erdekes, hogy egyik helyen sem lehetett bent dohanyozni, es miutan rakerdeztem, megtudtam, hogy semelyik ilyen helyen nem lehet. Legalabb nem ugy jottunk haza, hogy buzolgunk a tomeny fustszagtol. Most hajnal 3 ora, nemreg ertunk haza, a ket srac, akikkel egy szobaban vagyok mar bevagtak a szunyat, en se akarom sokaig huzni ebren, tekintve, hogy eleg tomeny napom volt. Nem csak az elmenyek sokasaga, a mozgalmas program, hanem a fejemben zajlo paradigmavaltasok, eletfelfogas-csere es a sok egyeb szemelyes gondolat is kokemenyen lefarasztott. Es most bevagom magam egy hatalmas franciaagy kozepere a Hiltonban! Fekete pentek? Hiaba tunik sejtelmesnek, balsojnak (az is), megis eletem egyik legjobb napja volt!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr161558704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása