HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.12.19. 06:12 Samesz

Vegre

Mindig, rogton miutan felkeltem es mielott lefekudnek, kinezek az ablakon. Pilisen anno nem emlekszek erre a szokasomra, de Oroshazan biztos igy csinaltam. Mondjuk Oroshazan rengeteget alltam amugy is az ablak elott, csak hallgattam a zenet es neztem ki. Volt, hogy orakat ott acsorogtam esl tulajdonkeppen semmit sem csinaltam. Neha eszembe jutnak ezek az acsorgasok, hogy mennyi mindent lattam en ott az utcan, a Plus elott, a katolikus templom parkjaban. Ha voltak, neztem az embereket, ha nem, az idonkent elszaguldo buszok, vagy autok tortek meg az utca csendjet. Rengeteget tudnek irni ezekrol az oraimrol.

Az iment ismet kineztem, lassan ejfel, aludni kellene. Na de olyat lattam! ... Havazik! Vegre rendesen havazik! Vagyis hozik! (Micimacko es a ProtoCall utan szabadon - az egyik egyszer eljatszott dalunkban szerepel ez a mondat: "Kulonben sem havazik, hanem hozik") Nincs tul hideg es egy kicsit olvad is, de legalabb folyamatosan esik es azert meg is marad. Vittem is a gepemet, hogy fenykepezzek, lettek is jok. Aztan csak alltam es neztem. De most nem egy meleg szobabol, uvegen keresztul, hanem ott kint voltam, benne. Majd felemeltem az arcom es csak neztem, hogy a szurke egbol hullik a sok kis apro feher potty lefele. Mosolyogtam, es egy par pillanatog csak jo volt. Nem gondolkoztam, nem ereztem lelkileg semmit, nem aggodtam, nem volt honvagyam, nem hianyzott semmi, nem akartam semmit sem csinalni, csak elvezni ahogy azok a kis feher pottyok az arcomra esnek, egy kis ideig nagyon hidegek, majd lassan vizze olvadva csurognak le a fulemre, nyakamba, kapucnimba. Tatott szajamon egy-ketto beesik, de a nagy resze a labaimat korulolelo nagy, vegtelen feherseg reszeve valik, orokre elkulonithetetlenne, megkulonboztethetetlenne valva.

Szeretem a havat. Par hete esett egy pici. Aznap belul ereztem egyfajta gyermeki izgalommal teljes boldogsagot. Nem gondoltam volna, hogy egyszer Amerikaban orulni fogok a hoesesnek - es itt most minden szon hangsuly van ,egybe es kulon-kulon is. Most vegre lesz alkalmam kielvezni!

Heeelooo!!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr671608294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása