HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.03.10. 06:59 Samesz

Hetfo, Kedd, igy elunk mi...

Hetfon termeszetesen orara kellett mennem reggel, addig apa vart a szobaban, utana egyutt mentunk IT-re, utana volt eleg sok idom a kovetkezo oramig, szoval ebedeltunk es elmenunk setalni. Megmutattam neki azokat az utcakat, amikben az elejen nagyon sokat setalgattam. Orult neki, hogy jo kornyeken lakok. Amugy polos ido van errefele, ki kellett zippzaroznom a pulcsim es felturnom az ujjat, olyan meleg volt. Aztan elmentem meg orara delutan, majd Walmartba mentunk meg Krogersbe, de a penztaroskislanyt nem tudtam neki bemutatni, mert nem volt ott.

Ma neki kellett elobb kelnie, mert kapott hangolasos melot, aztan en is elmentem orara, meg utana masikra, majd kozosen elmentunk megint boltba, hatha talalnk valami olcso ruhat, de sajan nem volt semmi jo. Aztan bevittem a kedvenc oramra, a zenesre, amin Eddie Murphy van, es elgge tetszett neki. Halas lehetek - mondta o, - ezert az oraert! Hat, az is vagyok! Majd este elvittem a Bible study-ra is, ahol megint volt pizza, sor meg bor, jokedv, okos gondolatok, jofej emberek. Orulok, hogy apa lathatta, miben van itt reszem, hogy latja, hogyan elek itt. Es ez engem is megerosit abban, hogy jo dolgom van, nem kell aggodnom, jo kezekben vagyok. Amen!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr261827582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása