HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.04.06. 05:02 Samesz

Vihar

Figyelem! A mai bejegyzes ismet elvont gondolataokat tartalmaz mely egyesekben azt az erzetet keltheti, hogy irasom ismet depressziv, melankolikus es/vagy negativ. Mentsegemre szoljon, csak azt irom le, ahogyan eppen megeltem a dolgokat, a tortenesek hu tukrozese erdekeben hajnalndo vagyok "koltoi" eszkozoket hasznalni, hogy hiven le tudjam irni az esemenyeket hiteles formaban.

Holnap mar suli, delutan kezdtek visszaszalingozni az emberek a koleszba. Legalabbis hallottam egysek neveteset az udvarrol vagy gurulos borondjuk csattogasanak zajat a diszkoveken. Ma ismet nagyon meleg volt, olyan igazi nyari forrosag. Furcsa, hogy ilyen atmenet nelkul. A tavaszra csak az emlekeztet, hogy nehany fa hirtelen nagyon szines lett az udvaron. Majd le szeretnem fenykepezni oket, mert gyonyoruek. Keson keltem, igy az ebed is keso delutanra csuszott, amitol szokas szerint elalmosodtam, majd engedtem a kisertesnek. A biztonsag kedveert fuldugoval aludtam el, hatha megint hangosak lesznek az udvaron. Nem akartam idejekoran ebredni valami kintrol ovo zajra. Igy elzarva magam a kulvilagtol ismet erdekes almaim vilagaba zuhantam.

Zavaros volt, forgolodtam, nagyon sehogy sem volt jo. Aztan egyszercsak kinyitottam a szemem, mert ugy ereztem, mintha vilagos lenne. Vagy tortenne valami odakint. De nem hallottam semmit. A csend volt az ur, megis, mintha hatalmas erok mozogtak volna korulottem. Kinyitottam a szemem, de komas voltam es hosszu masodpercekbe telt, mire rajottem, a feny, amit latok, nem folyamatos. Jobban probaltam koncentralni, mig tudatosult bennem, hogy odakint vihar van. Felultem es csak annyit lattam, hogy hatalmas villanasok boritjak fenybe a szobat, surun es olykor hosszasan. Probaltam kivenni a fuldugot, de tul melyre tettem es alig birtam kihuzni. Kozben felkeltem, de meg mindig nem hallottam semmit, az ablakhoz mentem es lattam, hogy zuhanykent omlik a viz az egbol. De meg mindig csend volt. Nagynehezen sikerult kivennem a fulembol es akkor mar hallottam, hogy az eg nagyon hangosan, erosen es mergesen dorog felettunk. Egy-ket villam igen kozel csapott be. Felelmetes volt. Pontosabban feltem. Ott alltam az ablak elott egy szal boxerban, felhuztam a sotetitot es figyeltem, ahogy kek es feher villamok cikaznak mindenfelol a fejem felett es hatalmas reccsenesek es robbanasok szakitjak meg az imenti csendet. Egy ideig alltam igy, aztan az agyamba villant egy gondolat, hogy ezt latnom kell. Igy felkaptam valamit es kimentem. Az ajto, amit valasztottam rossz dontes volt, mert felette az eresz el volt dugulva, igy egy vizesesen keresztul kellett kimennem az amugy is zuhogo esobe. Gyorsan beszaladtam arra a kis folyosora, ami az utcat es a belso udvart koti ossze es meglepodve tapasztaltam, hogy Shaun, Mary es Phil ott allnak es beszelgetnek. Kesobb Rachel is lejott meg Mike. Mas is ugy gondolta, hogy ez erdekes lehet. Dumaltunk egy kicsit, de igazabol en meg mindig a viharra koncentraltam. Igy, hogy masok is voltak korulottem mar elmult a felelmem, de egeszen addig ugy ereztem, mint valami jogos es igazsagos egi buntetest, amit a bunos ember kap vetkei es mulasztasai miatt. Miutan alabbhagyott az eso es a villamos is elvonultak mindenki visszament a szobajaba.

Most meg esik, de mar csak csepereg. Idonkent meg villamlik meg dorog egy-egy hatalmasat, de mar nem ijeszto. Szirenak hangja zavar csak bele az eso halk neszebe. Kinyitottam egy uveg bort, ugy ereztem jol esne egy poharral, tanulok meg egy kicsit, holnap suli.

Osszel tapasztaltam mar, hogy itt nagy viharok vannak, de reg nem volt hasonloban reszem, igy a mai meglepett. Ha ez ilyen lesz, akkor erdekes 8 hetnek nezek elebe. Lelkemben is vannak neha ilyen jellegu viharok, de az ilyen utan megnyugszik minden. Es ez az egesz olyan szimbolikus: mikor idejottem, nehez volt es ugy erzem, a vegen se lesz maskepp: megszoktam itt elni, elszoktam a regitol es most megint majd valami nagyon uj var ram. De egy kis eso sosem art.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr921897856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2010.04.06. 11:12:50

Emlékszel, amikor az egyik utolsó estéden Orosházán a függőfolyosón egy nagy vihart néztünk?? Klassz volt az is
Ne aggódj fölöslegesen, minden meg fog oldódni itthon!
süti beállítások módosítása