HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.08.27. 22:13 Samesz

Kultursokk

Csoppet faradtan ebredtem. Debbie korbevezetett az egyetemen, bemutatott par jovendobeli tanaromnak. Mindenki atom kedves. Ez egy kicsit feltuno... nah mindegy.

Az egyetem szep, nem nagy. Tetszik. Delelott volt egy rovid Istentisztelet. A Zsoltarokat ertettem! = )

Elmentunk ebedelni. Jott meg ket masik no is, az egyikuk valami tanar, a masikukat nemtudom. Bevallom oszinten, hogy nagyon sokszor csak pislogok es nem ertem mit beszelnek. De mar egye jobb a helyzet. Neztem sokat TV-t meg hallgattam, hogy beszelgetnek.

Itt minden hatalmas. Hummer H2-es megvan? Otthon, ha meglattam egyet sikitoztam oromomben. Nem azert mert ritka es draga kocsi, hanem mert hatalmas es en nagyon szeretem a hatalmas dolgokat! Hat szoval, ez a kocsi itt fel sem tunik... Toyota Tundra, Ford F-350... Nagyon allat! Sot tegnap 5 vagy 6 Ford Mustangot lattam = )

A belvaros szep, tok tiszta, rendben van tartva. A felhokarcolok annyira nem is nagyok, mint mondjuk Chicagoban, de meg eletemben nem lattam ennyi epuletet egyrakason.

A kaja: tul vagyok eletem elso igazi ameikai hamburgeren. Pfujjj XD Ettetek mar zsirt?... Komolyan majdnem hanytam. Rohogve irom ezeket a sorokat, de tenyleg borzasztoan furcsa volt. Aztan ebedhez narancslevet kertem, erre Debbie kozli, h ok sosem isznak juice-t kajalashoz... ennyire szeretem? -Yeah, I love juice! = )

Nyaron egy baratommal beszelgettem, elmenyeimet hallgatva csak annyit mondott: Samuel, a te eleted olyan, mint egy film. Mindig tortenik valami veled. - Erre en most csak annyit mondanek: az eletem tenyleg olyanna valt, mint egy film: a mozik,  a sorozatok kepi vilaga vesz korul; eddig oly elerhetetlen es tavoli volt minden. most pedig itt elek benne. Ez az igazi kultursokk!

Szólj hozzá!

Címkék: hamburger hatalmas kultursokk kicsi hummer


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr811342998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása