HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.09.02. 03:33 Samesz

Boldog

Ma kiugrott belolem az a mondat, hogy nem fogok panaszkodni (tul sokat).

Ugy tortent a dolog, hogy ismet kis esti setamra indultam szembe, a gazdag negyedbe. Elso setam alkalmaval a masik iranyba indultam, es ahogy mentem-mendegeltem es nezelodtam, azt lattam, hogy "hmm, szep varos, a centrum jol nez ki, a kulvaros rendben van, a gettoba nem megyek, boltok, takaros kis hazak, benzinkutak, bankok." Egyebkent az East Main Street, amin az egyetem es a kolesz is talalhato egy 1800 vagy talan 1700as evekig visszanyulo kereskedelmi utvonal resze. Pontosabban ami lett belole az evek soran. Nem tul forgalmas, de jo messzire el lehetne rajta setalni. Szoval tetszett amit latok, mert tenyleg minden mas, mint otthon. A szinek, a beton, a kocsik, emberek... minden olyan amerikai.

Aztan masnap gondoltam egyet es eszaknak vettem az iranyt. Na es amit akkor lattam... Hat nehez szavakba onteni, mert ilyet tenleg ritkan lat az ember. Utoljoara Finnorszagban, Tambereben volt hasono elmenyben reszem: Nincsenek keritesek, csak soveny, ami a telkek veget jelzi, pazsit mindenhol, lombos fak, nagyon sok virag. Es mokusok. Otthon orultem, ha evente lattam egyet, most ha 10nel kevesebbet veszek eszre, akkor rossz napom volt. Annyira jok, kecsesen ugrandoznak, a farkukkal iveket irnak le minden egyes mozdulatuk utan, Eszmeletlen. Tegnap nyulat is lattam! Es ma volt a csucs. A parkon at elszaladt mellettem egy hod! "Szervusz Hod! Neked meg mitol ilyen feherek a fogaid?" Jutott eszembe a butyuta reklam hirtelen, es meglepodottsegemben hangosan felnevettem. Oke, hogy park, na de a varos kozepen!!! A folyoban meg 30-40 centis halak. Nem lattam milyenek, ne kerdezzetek. Talan ponty, esetleg pnty, vagy golya = )

Az emberek futnak, kocognak, bicajjal, babakocsival, vagy csak setalnak es beszelgetnek. Csodalatosan nyugodt az egesz. Es gynyoru! Egy-ket hazat elnezve kibukik belolem a gondolat: Ejj, ellaknek itt...

Nyugi, amint letelik a 9 honap szaladok haza. Csakhat ugyebar, nem tudom emlekeztek-e erre a mondatotokra (merthogy nagyon sokaktol hallottam am): -Jajj ne aggodjal mar, biztos jo lesz ott neked! --- Hat asszem, most jo lett itt nekem! Volna okom panaszkodni, de azzal bucsuztam el, hogy elvezzetek az elet minden egyes percet! Aztan nehogy mar bort igyak es... kulonben is, elvileg lelkesz leszek = ) Szoval holnaptol amugy is kezdodik a porges, igyhat belevetem magam. Azert ne aggodjatok! Nem tunok el! Csak ez a 6 oras idoeltolodas rendesen belekavar. Ha en tul keson fekszek le, egyesek otthon mar mennek a vonathoz, suliba. Ha delutan ulok a gephez, Ti mar a vacsorahoz, alvashoz keszulodtok. De majd csak lesz valahogy.

Most meg megiszom eletem elso igazi 1 pintes (7 deci), amerikai soret, aztan var Kristof maci.

foci, amerikai

Ferrari...

Igen, az 20 centi!!! = )

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr571354550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cygnus+auriga 2009.09.03. 21:54:02

Ez a zongora tényleg gyönyörű!!!!!!!!:)
Németországban én is sok mókust láttam!Ez már csak ilyen. Itt biztos miután az úttörők eltűntek, eltűntek a mókusok is;)
Mint a mókus fenn a fán, tralala tralala tralalala...:)
süti beállítások módosítása