HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.09.02. 20:58 Samesz

Ebedszunet

Whooa!... Hat, ez bejott. Tok felve mentem ma at az egyetemre... De hulyeseg volt. Itt meg a kedvesnel is kedvesebbek! Egyelore csak ismerkedunk, beszelgetunk, es kapjuk az infot a pajesz moge. Dehogy ezek milyen jofejek! Ott kezdodott, hogy az IT-n mindenki elmondta, hogy melyik szakra jott micsinalni, es utana mindenki kapott aldast a csoporttol. Vannak itt mindenfele emberek, az atlag eletkor tenyleg tobb, mint amennyi en vagyok, de azert sok a "fiatal". Aztan kis csoportokban folytattuk, majd kettesevel. Meg a nagy tomeg elott meselni kellett magunkrol egy picit, hogy mit jelent a nevunk es egy emlekezetes szulinapot. Tokre orultem, hogy osszefuggo mondatokban, kb hibatlanul tudtam ennyi ember elott beszelni!!! Annak meg megjobban, hogy vegre tudtam hangosan es felszabadultan nevetni! Komolyan, attol feltem napok ota, hogy belemszorul az a melyrol jovo, hangos rohogesem, es csupan a szobamban, egyedul, magamat hallva hallom majd, mikozben a Kretent vagy a Legaljat nezegetem. De ertem, hogy mit mondanak, sot en is mondtam poent nagykozonseg elott! Aztan a szunetekben jonnek oda erdeklodni, komolyan egymasnak adogatva jarok korbe a tarsasagon! No, nem kell semmi rosszra gondolni! =D Epp az iment hivott meg a baptista lelkesz a gyulekezetebe. Persze a ficko neger. Marha jofej! Es ma Debbie ramnezett es csak annyit mondott: -Jol nezel ki, csak nem boldog vagy? = ) Szoval, hat... De, az vagyok!!!

Most megyek vissza, mert csak ebedszunet volt, es folytatjuk a dolgot.

Nice to meet You!!! = )

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr531356227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hochma 2009.09.03. 12:30:19

Ugye tudod, hogy csak azért szeretnek, mert indiánnak, izé, amerikai őslakosnak álcáztad magad? ^^
hja és hozz nekem egy mókust! plíz!
süti beállítások módosítása