HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.10.03. 02:08 Samesz

Nnnnnaaahh, Jooooovan...

Itt van az osz, itt van ujra, nem gondoltam en kabatra, mikor indultam augusztusba', dog melegben, Amerikaba. Aztan most igy jartam. Igazabol tok ideges vagyok. Kibuszoztam a Walmartba. Mondjuk, jo, a buszsofor nagyon kedves volt, a kedvemert meg be is mondta, hogy le kell szallnom! Es a penzt is viccesen kell odaadni a jegyre. A papirt beszivja a kis penzfelismero cucc, mint a ZP penzvaltoja, csak ellentetben azzal, ez fel is ismeri. Az aprot pedig, mint a perselybe, kicsi lyukon kell beledobni.

De esett az eso es huvos volt, nem volt tul sok kedvem barhova is menni, de a szukseg nagy ur, kell az a kabat. Szoval odaerek a Walmartba es az elso ott dolgozo embert megkerdeztem, hogy ott dolgozik-e? Mondta, hogy ott dolgozik, es mikor eloadtam a problemamat, miszerint nincs keszpenzem, csak ez a csekkfuzet, elkuldott a vasarloi fogalmam sincs hogy mondjak ezt magyarul ... ugyfelszolgalatra? Szoval oda. Be is alltam a sorba, kb negyed ora mulva mar alig voltak elottem. Erre a kislanynak is eloadom, hogy szerencsetlen europid vagyok es hulye az ilyenekhez, de nem egtem be tulsagosan, hisz o se tudta mit kell tenni. Elkuldott tehat egy masik nenihez. Nah, o vegre hosszas nezegetes utan, marmint a csekkfuzetet nezegette hosszan, nem engem, rabolintott, hogy ezzel tudok itt fizetni, csak kellenek az adatok a szemelyimrol. Jolvan, nalam van (az amerikai), aztan nagy oromomben megtamadtam a boltot. Ha ezt is a Tescohoz akarnam hasonlitani, akkor annak a duplaja kb. Csak kicsit mas az osszetetele. De mondjuk itt is mindent meg lehet venni. A legnagyobb poen az volt, hogy mikor segitseget kertem egy eladotol, 2 perc mulva mellem lep egy masik, hogy francia vagyok-e? Hat mondom, nem egeszen... Merthogy mondta a kollegina. Egy szoval nem mondtam, hogy francia! Europa=Franciaorszag??? Hat en nem tudom mit akart tolem, de nagyon csalodottan tavozott, mikor mondtam, hogy meg csak nem is szomszedaink a franciak! Trianont mar meg sem emlitettem.

A lenyeg, hogy betettem a kosaramba egy tok jo 4az1-ben telikabatot (a belese kiveheto, onallo kabatkent hasznalhato es kifordithato!), nagyon kiraly kapucnis pulcsit vaj- es barna szinekben, vilagosbarna oldalzsebes bogatyat, sotet-vilagos barna csikos sapkat, polokat, zoknikat boxert, M$M's csokibogyot. Lattam sok vicces dolgot, hulye feliratu polokat. Igazabol, amikor bementem, nagyon nem volt kedvem vasarolni, ami azert furcsa, mert regebben ha rossz ekdvem volt, mindig a Jeans Club-ba mentem, hogy jobb kedvre deritsem magam. Meg is telt a szekrenyem Philip Russel cuccokkal. De most tenyleg utaltam ott lenni. Hirtelen tul sok volt az ember korulottem es ez zavart. De ahogy gyarapodtak a ruhak a kosaramban, egyre jobban belejottem es elkezdtem nem utalni ott lenni. Aztan egyszer csak ugy gondoltam, hogy jo lenne befejzni, nem kene tulzasokba esni, elindultam hat a penztarhoz. Ujabb 20 perces sorban allas, es mikor en kovekeztem, gyorsan szoltam a neninek, hogy meg mielott barmit csinalna, lenne egy kerdesem. Hat ... es ekkor orltem a legkevesbe annak, amit hallok... Ugyanis kozolte velem, hogy nem tudok fizetni a hulye csekkfuzetemmel, ergo mindent szepen ott kell hagynom. Merthogy bankkartyat meg nem kuldott a bank... A kazah lanynak se. Van meg vagy 60$ keszpenzem, de az kb egy-ket hetig eleg. Ha megveszem a kabatot, mert hogy az a legszuksegesebb, akkor csak mondjuk 5 napig... Szoval igy jartam. Szerencsere sutott a nap ezerrel, mire cirka 3 oras korsetamrol kiertem a friss levegore. Majd duhosen hazabuszoztam.

De most felhivott az egyik srac, aki itt lakik, hogy reggel mennek valami vasarra. Hat mondom, integralodjunk, egyefene, fel8kor indulnak, ott leszek. De azert meg megnezem az S. Darko-t (Donnie Darko masodik resze).

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr531424256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása