HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.10.22. 07:24 Samesz

Kis lepes

Reggel bementem az oramra, ami elmaradt. Legalabb volt idom boltba menni es nem kellett kihagynom az Istentiszteletet. Mert ugye jovo heten oszi szunet, es mindig a szerdai IT a legmonumentalisabb, a tobbi csak olyan ahitat jellegu.

Ma nagyon jol ereztem magam, azt leszamitva, hogy almos voltam. Najo. az, hogy jol ereztem magam nem teljesen igaz. Vilagnezetekrol beszelgettunk egyik oran es konkretan felelem fogott el. Eddigi tapasztalatom, hogy amit az USAban letrehoznak, az el fog terjedni a vilagban (mikro, porszivo, internet, kapitalizmus...) Es ma bepillantast nyerhettem ennek a vilagnak a lakoi gondolkodasaba. Konkretan a csoporttarsaim jo emberek, de tudjak, hogy nemzetuk veszelyes vizek fele tereli az emberiseget. Ora utan beszelgettem az egyik lannyal, elmondtam neki az aggodalmaimat es megnyugtatott. Azt mondta, batran osszam meg az en szempontomat veluk, ebben a kozossegben "vevok" ra. Neha faj az igazsag, de ha epito jellegu a kritika, akkFor nem fognak megsertodni. Igazabol tok sok erot es remenyt adtak a szavai.

Este megint hivtak tarsasozni, kozben a Dogmat neztuk. Mivel 10envalahanyszor lattam egyutt rohogtunk rajta es megbeszeltuk melyik jelenet miert jo. Aztan atmentem Phil-ekhez pizzazni es Bibliat olvasni. Annyira jot beszelgettunk, hogy egyetlen fejezetet vegeztunk csak ki. Elfaradtam nagyon, mert a sracok igen magasroptu beszelgetest folytattak, igy idovel mar nem tudtam hozzatenni, csak figyeltem. De dolgoztak bennem a gondolataik.

Itt nagyon jo ido van, napkozben poloban kellemes, reggel es este eleg egy pulcsi. Ez is sokat segit. Konkretan a remeny temakorben. Nem almodozasrol beszelek, hanem olyasvalamirol, amiert az ember lepeseket tesz. Lemerult ma az agyam. Holnaptol oszi szunet. Remelem sikerulnek a tervek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr361466929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása