HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.11.07. 05:03 Samesz

Elkezdodott

Ma reggel vegre nem kellett felkelnem idore. Probaltam kialudni magam, de delutan elalmosodtam. De nem aludtam vissza, es jol tettem. Az a lany, akivel par napja setalni mentunk ejjel, kerdezte, nincs-e kedvem elmenni vele valahova. Hat volt kedvem, megiscsak jo lenne minel tobbet  latni Amrikabol. Es o ma megmutatta nekem. Elmentunk a repter mellett, beszelgettunk sokat az utazasrol es megerkeztunk valahova, ahol leesett az allam. Szo szerint es tobb alkalommal. Nos, OutLet Center Buadors utan? Rengeteg bolt, pontosabban CSAK boltok vannak azokon az utcakon az egesz piciktol a Tecso meretuig. Pl a Macy's egy ilyen nagymeretu dolog, kiazoral ruhakkal! Elkepzeltem par lanyismerosomet, ha ide beszabadulnanak szerintem par nap mulva mentok tennek oket infuziora kiszaradas miatt. Tenyleg hatalmas. Van egy plaza resz is, hat talan kisebb egy kicsit, mint a Westend, de 30 termes mozija van. Stelgattunk, nezelodtunk, en csak pislogtam, mentem amerre vezettek. Jah, igen, azt felejtettem emliteni, hogy ez egy kisebb falu meretu helyen terul el. Hazakat nem lattam, csak mikor mar jottunk visszafele, 1-2 hotel van es tomenytelen mennyisegu bolt. Persze a kello csicsaval ellatva. A kedvencem a "karacsonyfa pinginekkel" volt, de ennel betegebb dolgokra is bukkanhattunk volna, ha nem kell hazajonnunk. Ugyanis ma a korus, kibovitve szimfonikus zenekarral es mas tagokkal, koncertet adott. A Gloria Dei-ben voltunk (az egyetem nagyobbik kapolnaja) es dugig volt emberekkel. Haydn: d-moll misejet hallhattuk. Eszmeletlen volt. Gyonyoru! Reg hallottam komolyzenet, van egy olyanom, hogy ezt eloben jobb, mint magnorol, vagy fulbe dugva. A zene ugyanis athat. Mivel a hang a levego rezgese, igy a zene is a korulottunk levo levegoben van jelen. Ezert van az, hogy atjarja a testunket, hogy idonkent kiraz a hideg, annyira jo. Szoval az ilyen zenet eloben szeretem hallgatni es nem nagyon volt ra alkalmam az elmult evekben. De ez a ma este gyonyoru volt!

kirakati pingvinek

egy reszlet a falubol

Hangverseny

Micsoda ejszaka volt?!...

Szólj hozzá!

Címkék: zene amerika tesco utazas bolt gloria plaza mise szimfonikus haydn enekkar


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr51506151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása