HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.11.18. 02:53 Samesz

Nyugihetfo

Amikor hazaertem, neki kellett esnem egy hazinak. Sajnos eleg lassan ment, a problema ott kezdodott, hogy nem talaltam normalis csaladfa keszito programot. Aztan vegul sikerult, es az egyeb irni valokat kb reggelre be is fejeztem. Az ejjel legizgalmasabb pontja egy kerdes volt, amit segitsegkent kaptunk feladat ismertetesenel. "Dugdos-e a csalad csontvazat a szekrenyben?" Tagra ugrott szemekkel, sipito hangon csak az ugrott ki belolem, hogy "EZ MEG MILYEN KERDES????". Szerencsere Phil fent volt Facebookon es epp beszeltunk, mikor meglattam ezt a mondatot, probalta leirni, de en meg mindig azt gondoltam, hogy ezek az amerikaiak betegek. Fel perc nem telt bele, kopogott az ajtomon es elmagyarazta, hogy ez egy kep, amit arra hasznalnak, hogy vannak-e a csaladnak olyan titkai, amiket nem teregetnek ki, amikrol csak nehanyan tudnak... Aztan leesett, nekunk is vannak hasonlok: elasni a csatabardot, meg a csontot kutyastol. De en egesz nap ezen rohogtem. Szoval mire sikerult kiszenvednem 3 vagy 4 oldalt magambol a csaladom ruhak koze rejtett hullairol, lassan kelhettem fel. A rossz az volt, hogy nem alhattam, mert talalkoztam azzal a novel ora utan, aki a nyelvtani hibaimat javitja ki. Ezutan at kellett szerkesztenem a dolgozatom, aztan vegre leadtam. Delutan pedig halaadasnapi vacsora volt az egesz sulinak. Zabaltunk egy marha nagyot es kozben az elore elkuldott, kedvenc Youtube vidokat nezegettul. Gondoltam nem maradok ki, en is kuldtem (ezt itt: www.youtube.com/watch ), eloljaroban elmondtam nekik, hogy probaltam valami olyat hozni, ami rolam szol, kicsit en vagyok, egyben magyar is, de megis ertik. Ez a video meg par hete kerult fel a netre es mar elso alkalommal is nagy hatassal volt ram. Most meg, frankon konnyes lett a szemem tole. Tobben megkoszontek kesobb, olyan is, akivel meg eddig nem is beszeltem, de a gyemrekeinek nagyon tetszett, es tenyleg nem tudtak a golyostollrol, hogy magyar talalmany. A vacsi utan veletlenul osszefutottam Phil-el es Shaun-al, akik Easton-ba indultak epp. A plaza-falu, ahova Sarah par hete elvitt. Mondtak a sracok, hogy van ott egy hatalmas konyvesbolt, szal kocsibaultunk es jol megneztuk azt a boltot. Tenyleg hatalmas. Kb, mint a Nyugati teri Alexandra. Jottek is az emlekek rendesen. Aztan beultunk a kavezoba es olvastunk. En egy magyar ujsagot, amit Clevelandben nyomott a kezembe egy bacsi. Utana elokaptam a laptopot es eletemben eloszor, nyilvanos helyrol neteztem vele. Akkor irtam meg az elmaradott bejegyzesek nagy reszet. Es kozben, emiatt jol ossze is zavarodtam, magyarul akartam beszelni a sracokkal par alkalommal. Minden esetre marha jo volt ez a kis esti kiruccanas. A vacsival es ezzel a relax-setaval a konyvek kozott tokeletes lazitas volt egy ilyen mozgalmas hetvege utan.

1 komment

Címkék: video magyar youtube titok csalad relax csontvaz alvas hetfo budapest engaged


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr261533472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2009.11.18. 10:55:21

Ez nagyon jó videó, nekem magyarnak is élmény volt!
süti beállítások módosítása