HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.11.25. 10:02 Samesz

egy igen hosszu nap

Miert erzem ugy, hogy ez volt eletem egyik leghosszabb napja? Talan mert ma unnepeltem a 3dik honapot? Igen, ma harom honapja, hogy elidultam kishazambol. Vagy mert annyi minden tortent ma? Vagy csak mert kifaradtam bele? Vagy esetleg mert szembesultem onnon gyengesegemmel? Tudniillik ma az esett le, hogy eddig joforman minden a s***em ala volt tolva, am most az elet osszes apro reszleteert meg kell kuzdenem. Ami tulajdonkeppen elonyomre szolgal, csak, ahogy ezt eddig is mondottam volt "benne lenni nehez". Holnap ugyais ismet csak Clevelandbe megyek. 3 napos magyar kongresszus lesz, szallast kellett keritenem, amiben naaaagy segitseget kaptam, kellett keresnem valakit, aki elvisz - ez is sikerult, es egy oltonyhoz hozza kellett jutnom, ami igencsak sikeresen zarult. Aztan oraim voltak ma, megtartottam reggel a kis ebreszto-elcsendesulos jellegu prezentaciomat, ami szinten jol sikerult. Ezuttal nem biztam a veletlenre: bekapcsoltam a szobamban a laptopot es ugy vittem at, kezben. Tetszett nekik, volt, aki szemelyesen is megkoszonte, hogy megmutattam nekik nemzeti himnuszunkat. Aztan boltban is voltam es ismet talalkoztam a kedves penztaroskislannyal, aki ismet messzirol kiabalt, hogy "Szia magyar srac!!!" en meg csak vigyorogtam ossze-vissza. Meg aggodtam is ma baratert, hianyzott sok masik (is). Aztan keso este Phil elhivott pizzaert, miutan mar vacsiztam, de azert elmentem veluk. Columbus egy atom jo reszebe mentunk, ami tele van szorakozohelyekkel, barokkal, kocsmakkal, reszeg fiatalokkal haha. Vegul egy igen erdekes pizzeriaba mentunk, aminek az egyik fele egy rock-kocsma volt, tele erdekes, de jofej arccal. Es aztan hazajottunk, sorozni-borozni-filmet nezni, most meg tok hulla vagyok. Holnap utazok, gepet viszek, remelem jeletkezni is tudok majd. Most lesz halaadas unnepe, holnap, ez itt tok fontos dolog, szoval majd holnap le is irom mi mindenert adok halat.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr881550923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2009.11.25. 11:28:36

Akkor jó utat, látod egyedül is sikerül minden!

Samesz 2009.11.26. 07:59:53

@gyermekszoba: jah igen, csak ahogy a mellekelt abra mutatja, sajnos meg igy is becsuszik par baki, de alapvetoen asszem jol alakulnak a dolgok!
süti beállítások módosítása