HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.12.22. 02:57 Samesz

Nem leszek tobbe jokisfiu

Mara csupan ket dolgot terveztem leirni. Az egyik, hogy utoljara voltam rendes gyerek. Gondoltam, kiprobalom milyen az ejfel elotti alvas, ha koran lefekszek. Ki is kapcsoltam a gepem 8kor, el is helyezkedtem, kb 9 korul sikerult vegre alomba eroszakolni magam. De ilyen pocsek ejszakam mar nagyon regen nem volt! A vekkert magamra rantottam, allandoan felebredtem, kenyelmetlen volt mindenhogy es meg a bolcsessegfogam is novesnek indult 5 napja. Mindezek felett csodas almom volt: leszalltam Ferhihegyen es a legkedvesebb, legjobb barataimat olelhettem, szorithattam magamhoz. Az alom olyannyira elethu volt, hogy fizikailag ereztem az olelest, a lany derekat, a haja illatat, a barat kezenek eros szoritasat. Kb hajnal 4kor mondtam azt ezek utan, hogy nem birom tovabb. Felkeltem fogat mosni, de a testem biologiailag tiltakozott az ebrenlet ellen. Azt uzente az agyamnak, hogy termeszetellenes ilyen koran kelni, mozgasban lenni, eletjeleket adni. Mikor az agyam ezt megertette, szolt a labaknak, hogy vegyek ujra celba az agyat, majd uzent a szemnek, hogy igyekezzen leszoritott allapotban maradni, amig o ujra a REM-szakaszt probalja eloidezni. Egy fel ora mulva csodot mondott az egesz rendszer es ujra elkezdtem a napot. Vagyis ez meg most estig is folyamatban van. Hisz nyomott voltam, kedvetlen, dekoncentralt hajnal ota. De a hajamat megmostam! Mondjuk ennek nem tudom mi koze az egeszhez.

A masik dolog, amit akartam, az ... az ... szoval a masik dolog az asszem total kiment a fejembol. Ennyit a koran fekvesrol reszemrol.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr731614925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása