HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.12.24. 08:42 Samesz

Mar Karacsony?!...

Nem, vagyis nah, amikor epp irok, mar joval elmult ejfel (Amerikaban is), de kezdjuk az elejen. Ma elhataroztam, hogy jol kicserelem azt a 2 nadragomat, amit nem oly' reg vettem, de kicsinek minosult. El is indultam, es hogy penz sporoljak es testem epitsem, az ut elso felet gyalog tettem meg. Hat kozben gondolkoztam el, hogy miert is vagyok ilyen hulye?! (hosszu volt az ut...) Nah a lenyeg, hogy vagy fel ora seta utan a hidegben megerkeztem a buszmegallohoz. Kozben azert vettem egy mentolos feher-forrocsokit a Starbuck's-ban, hogy melegitsen. De vagy ujabb 30 percet kellett varnom a buszra. Mert ez sajna nem BKV! Vegre megjott, de a buszsofor neni tokre nem vagta, hogy hol akarok leszallni. A lenyeg, hogy nagynehezen megtalaltam a boltot, ahova menni akartam, es ott szinten nehezsegekbe utkozve, de ki tudtam cserelni a gatyaimat. Es szerencsere meg egy kedves baratomnak is talaltam karacsonyi ajandekot, amit majd majus vegen, esetleg juniusban jol megkap! Ezek utan elindultam hazafele, de termeszetesen, mivel hulyen vannak a buszok ismet egy csomot setaltam, es vartam, persze, hogy hidegben (de nyugi sapka-sal megvolt), vegul bementem a Krogersbe, hogy Boldog Karacsonyt intsek a kedvenc penztaroslanyomnak. Ami sikerult is! Ezutan nyugodt szivvel, am hulla faradtan erkeztem vissza a szobamba, ahonnan nem tudtam felhivi Karl-t, aki elvileg holnap jon ertem. De Phil megkeresett, hogy ehes es filmet szeretne nezni, szoval elmentunk a konytvtarba, hogy kolcsonozzunk, de semmit nem talaltunk, vegul megneztuk az o geperol a Batman kezdeket-et es azutan a kovetkezo reszt is, a  Sotet lovagot,  miutan kifejtettem, hogy gyerek vagyok, es marhara tetszett az elso resz! Igaz utobbit mar lattam, de igy legalabb ertettem is angolul, hehe. Kozben megittam par sorocsket, ugyanarra a baratomra gondoltam, akinek ma ajandekot vettem (szereti a film egyik karakteret), es idonkent megallitottuk poenkodni vagy eppen komoly dolgokat megvitatni a filmet.

Csak az a helyzet, hogy akkora nemzetkoziseg van, hogy egyik kedves rokonomnal kb 18 oraval elobb bekoszontott a Karacsony! Igen, Ausztralia nincs messze innen, csak idozonakban. De Te is, kedves olvaso, 6 oraval kozelebb jarsz a dolgokhoz, mint en. Szoval igazabol en mar nem tudom (vagyis de es szeretem is nagyon - nem csak emiatt), ki kivant kinek elobb Boldog Karacsonyt idoben, de teny, hogy idovel mindehova bekoszont ez a nap. Es most ide kellene valami okossagot irnom. De nem nagyon jut eszembe, csak az, amit ma kaptam. Mert ma is kaptam. Nem, nem az utcan es nem a buszon. Nem a boltban es nem a filmben. Hanem azokban a rokonokban, baratokban talaltam meg, akik valahol megtalaltak vagy engem, vagy valami mast. Az igazit... Egy egyszeru, szimpla, becsomagolatlan ajandek: a SZERETET!!! Ezt tessek "beosztani", mas nem fontos, mas nem is marad nekunk, csak egymas es ez. Es igen, most sikerult ujra elbognom magam, sirok, mert hianyoztok. De a lenyeg, hogy itt vagyunk... egymasnak. Aldott Karacsonyt!!!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr251619869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2009.12.24. 12:13:29

Most én is sírok, mert hiányzol, de átvészeljük, és BOLDOG Karácsonyt!!
süti beállítások módosítása