HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.12.26. 15:31 Samesz

Karacsony II.

Mivel vendegsegben vagyok, irok egy kicsit azokrol az emberekrol, akik befogadtak az unnepekre. Szoval Karl a csoporttasram, van egy oocse (azt hiszem), es egy huga. A nagymama is veluk lakik, aki eleg idos mar, alig beszel, de aranyos. Kutyaik is van, 2, azok is jofejek, bar az egyik mar szinten eleg oregecske, az nem nagyon csinal semmit. A masik jatekos, kapott o is ajandekot, korbevitte megmutatni! Jah igen, ajandek. Itt ugye reggel van ajandekosztas. Pont elkeszultem, mikor Karl szolt, hogy „Samuel! A Karacsony eljott hozzad!” Igazabol tudtam, mit fogok kapni, mert kerdezgetett a mult heten a gitarhurokrol, de igy is nagyon jol esett. A dolog ugy nezett ki, hogy ott volt az a rengeteg doboz, mindenki kivalogatta a magaet, es elkezdtek letepkedni a csomagolopapirt. Eszmeletlen sok ajandekot lattam ma! Es kozben en is megkaptam a 2 csomag gitarthurt pengetokkel! Es pont olyan mind, amit szeretek, raadasul a leheto legjobb marka! (Pedig Karl semmit nem tud a gitarokrol) De ezen kivul kaptam meg tulelocsomagot a koliba. Erre mar tenyleg nem is szamitottam: eles kes, ami marha jol jon, mert eddig nem volt, csak kenokesem, egy tal es egy kis, muanyag vagodeszka. Szoval annal is tobbet kaptam, mint hogy csak na! Igazabol erdekes volt latni eztt a fajta uneplesi modszer, hogy pizsiben bontanak ajandekot, hehe.

Delelott atmentunk Karl tesojahoz. Jah, egyebkent kb 1 orara laknak Columbustol, most hirtelen nem tudom a hely nevet, ahol vagyunk, de alenyeg, hogy errefele hatalmas hazak vannak, egesz nagy telkekkel. Van par allat is akornyeken es ahogy lattam muvelt foldek is.Tegnap keson erkeztunk, igy semmit nem lattam, de ma volt alkalmam szemugyre venni. Nagyon szep. Sok haz van, de szetszorva. Igazabol olyan semmilyen  jellege sincs. Legalabb is szamomra. Kerites nincs, csak hatalmas hazak szetszorva mindenfele. Szoval a csalad masik fele, ahova mentunk szinten egy egesz nagy birtokon lakik. Es van istallojuk, lovuk, meg 3 tehenuk is. A hazbol nezve olyan igazi tipikus amerikaias volt, ahogy odakint a lo legel az udvaron es sut ra a lemeno nap. Pazar! Minden haznak van pinceje, es ahogy eddig eszleltem, be is van epitve. Szoval mindig van egy plusz emelet, odalent. Itt Karl-ek hazaban is vannak lent szobak, sot konyha+furdo is, meg ott, ahol ma voltunk, ott is lent laknak a gyerekek. Amugy itt kb minden nagy unnep a kajalasrol szol, szoval nem kell aggodni, ujra hizasnak indultam. Jah, azt nem is emlitettem meg, hogy asszem a dednagymama magyar volt! Es tanitott is 1-2 dolgot az unokaknak, akik ma elszamoltak nekem 10-ig, mondtak, hogy plafon, padlo es ablak, meg hogy a nagyi mindig azt mondta: Jezus, segits meg! Hat, bevallom, ott vigyorogtam ossze-vissza, jo volt hallani: edj, keto, haarom, nedj ... Aztan ok is jol megajandekoztak egymast es igazabol en is kaptam valamit. Karl anyukaja kerdezett a holnaprol, mert a sracnak Washingtonba kell mennie, hogy mikor indul es miert nem visz magaval, ha ugy sincs semmi dolgom?!... Es igen!!! Megyek Washingtonba!!! D.C. var ram! Hetfon vagy kedden jovunk csak vissza, nem tudom, onnan tudok-e jelentkezni, de a fenykepezomet izzitom. Szoval most tok nagy izgalomban vagyok, egyreszt, mert vegre utazok, raadasul olyan helyre, ahova el akartam menni, igazabol vilag eletemben, masreszt meg azert is, mert s**gig ero ho van!!! Yeeehaaa!!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr491624214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása