HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.02.17. 16:27 Samesz

Orom

Volt egy kisebb szabadnapom, mert az egyik orank elmaradt delelott, haha. Nem, nem a ho miatt, ez elore betervezett kimaradas volt. De delutan mennem kellett orara, amit mondjuk nem bantam, mert szeretem azt az orat (a csaladgondozasos). Utana volt egy eleg hosszu lyukas-par-oram, majd a keso esti ora. Kozben elkezdett szakadni a ho, es latszott a tarsasagon, hogy nem nagyon van kedve ott ulni. Tekintve, hogy a Capital es az Ohio State University is zarva tartottak. De nagyon jo ora volt, ma is enekelt nekunk, meg zongorazott. Igazabol a majdnem 4 oras ora alatt nagyon sokmindenrol beszeltunk, megsem volt megterhelo. Valoszinuleg azert, mert erdekel es elvezem. Utana meg siettem, mert kezdodott a Bibliaolvasasos, pizzaevos, sorivos, vitatkozos elmelkedes. Es olvastam nekik magyarul, megint ok kertek. Az a jo, hogy a nevek azok altalaban tampontok mindig, persze egesz mas kiejtessel. Tok fura volt. Csomoszor megakadtam, tudom, ciki. Aztan mire belejottem, vege lett a fejezetnek felneztem es tok zavaro volt, hogy angolul kezdenek beszelgetni. De, magamhoz kepest mar nagyon jol ertem oket. Es utt altalaban kemeny szocsatak is szoktak lenni, neha egymas szavaba vagnak avgy egyszerre beszelnek. Mar ezeket is nagyjabol ertem! Az elejen, ha ment valami hatterzene vagy valaki mas beszelt mellettunk, mar nem tudtam koncentralni es nem ertettem semmit, mert 2 oldalrol jott az info az agyamba. De mar ezen is tul vagyok. Aztan meg kimentunk egy kicsit a hoba, ahol a tegnapi mosoly helyere most egy hatalmas beke-jelet alkottam, ezutan pedig nekifutasbol dobdtam egy hatalmas hatast egy magas hokupacra a tobbiek nagy oromere. Eddig meg nevetni se nagyon tudtam, most meg mar viccelek is!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr351766573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása