HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.02.19. 07:03 Samesz

Gyereknap

Szerencsere reggel nem volt oram, igy alhattam volna, de megint erdekesse tettem a sajat napom. Tegnap ugyanis elaludtam este, azaz kesu delutan, kb 6 korul, aztan ejfel korul ebredtem csak, vagy kesobb. Utana persze nem tudtam aludni, ettem, szenvedtem egy dolgozattal, es kb 5 utan sikerult vegre elaludnom. Oram csak 10.45-tol volt, szoval volt idom pihenni. Ezt az orat annyira nem szeretem, olyan semmien. De azert figyelek es van 1-2 olyan dolog, ami hasznos, azokat megjegyzem. Aztan szunet volt es volt a csaladgondozos oram, amit viszont szeretek, mert jo. Ma is jo volt, van 2 afro-amerikai, akik tenyleg Afrikabol jottek anno, es kegyetlen dolgokat meseltek. De mar mult heten Michael is sokkolt bennunket sztorikkal, hogy menekultek fegyveresek elol. Bakker, Afrikaban nagyon kemeny (volt) a helyzet... Igazabol, amikor ilyen durva sztorikat hallok, mindig elgondolkozok, hogy ezekhez kepest az en problemaim, kb semmik se... Aztan eszembe jut az is, hogy mindenki annyit kap, amennyit elbir.

Nah mindegy, ora utan muszaj volt bolta mennem, mert nagyon kiurult a huto. Szoval vettem egy csomo mindent, de a csokinak orultem majdnem a legjobban. Mindig van valami akcio, most asszem 4 vagy 5$-ert volt 6 kisebb meretu tablas csoki. (Egy ezresert ennyi endorfin, hmmm) De vettem egy olyan kukoricapehlyet, amiben kis, hatrahuzhatos auto van. Vagyis 2 dobozzal is vettem... Ugyis annyira szeretem, es minden reggel ezt reggelizek. Marmint kukoricapelyhet. Nem kisautokat. Bar kell a vas is ... De azt majd mashogy viszem be a szervezetben (eszek trolit, haha). Aztan vettem meg egy slinky-t is. Aki emlekszik az Ace Ventura 2-re, az sejti, mi lehet. Tulajdonkeppen egy mozgekony femrugo. A lepcson peldaul le tud "maszni". Ezust szinu, gyerekkoromban szivarvany-szinu volt muanyagbol. Lehet vele jatszani, feszultseglevezeto. Egyszoval ma sem sikerult felnonom. De igazabol nem is akarok. Egyelore. Aztan persze meglatjuk, mit hoz a holnap. De addig is, alszok egyet!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr81772301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása