HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.03.03. 08:06 Samesz

Legjobb!

Reggel joval ora elott ebredtem, ami azert volt jo, mert rengeteg idom volt elkeszulni. Aztan mentem suliba, ami annyira nem volt jo, de ora utan realizaltam, hogy mar csak egyetlen oram van a heten, mert holnap Reading Day lesz, ami miatt nincsenek orak, csutortokon pedig elmarad a delelotti oram es a csaladgondozos tanarunk meg Arizonaban van. Szoval ebedidoben beraktam 2 adag mosast, megvartam, kiteregettem es elmentem uszni. Besutott a nap idonkent... lattam a medence aljan az arnyekomat a csillamlo fenyben. Olyan volt, mintha repulnek. Gyonyoru volt... Hihetetlen. Aztan minden egyes lebukasnal (melluszas) ugy ereztem, hogy amikor a vizbe erkezek, kiszakadok sajat magambol es egy masik vilagba erkezem bele. Olyan volt, mintha a karjaimmal szetfeszitenem a burkot, amiben vagyok es egyfajta szabadsagba, boldogsaba bujnek at, ami csak kiteljesedett azzal, hogy a kezeimet szelesre tartam a viz alatt. Oldalra feszitett kezekkel, egyenes hattal lebegtem es siklottam valami lagy, kellemes, langyos boldogsaban. Raadasul a mulkori egy levegos 14 meteremet ma majdnem 20 meterig sikerult felhoznom. Meglepoen sokat javultam ebben. Ha holnap es holnaputan is el tudok menni (es el fogok menni, mert el akarok menni), akkor talan meg a heten meglesz a medence atuszasa viz alatt.

Aztan hazajottem enni gyorsan es levittem meg ket adagot mosni (most ilyen naaaaagy takaritas projekt van), aztan siettem orara. Vettem energiaitalt, de nem jo, ugyertem az ize borzalmas, de a hatas ugyanaz, csak "sajna" kb 4,7 decis, szoval kicsit sok volt. Neztem a fejem felett a ventillatort es ereztem, hogy a testem, igy az uszas utan most ugyanugy porog. Mint egy teknos a hatan. Szunetben elszaladtam kiteregetni, aztan vissza orara, ami ma is nagyon jo volt. A tanar lelkesz is. Volt par resze az oranak, ami felert egy-egy predikacioval. Nagyon sokat jelentettek azok, amiket mondott ma a tanarunk.

Aztan vartak ram a sracok, a pizza es a sor. Ma kivetelesen sok sor. En is levittem kettot, de kulonos modon ma a tobbiek is sokat hoztak. Elkezdtunk beszelni az orainkrol, a tanarokat kritizaltuk es nehany erdekes nezetet, amikkel itt talalkozik az ember. Aztan kifakadtam, mert nekem meg sajatos nezeteim vannak az amerikaikkal kapcsolatban, amiknek ok nem nagyon orulnek ha a szemukbe vagjak. Ugyertem nem ezek a sracok, en husszor bocsanatot kertem es huszonegyedjere is az volt a valaszuk, hogy "ezeket jo hallanunk, ezekbol tanulunk". Aztan megjott Zeke, aki egy harsany hangu fiatalember, csak sajnos az elmult hetekben nem tudott lenni. En konkretan megmondtam neki, hogy hianyzik. Nagyon jo fej, jokat mond es elesen kritizal. Hianyoztak a kommentjei es a puszta jelenlete a csoportbol. Elmeselte a tortenetet, amirol en nem tudtam, hogy mennyi helyen kereste Istent, de Isten sosem hagyta "elmenni". Mikor vegzett en csak annyit mondtam halkan, hogy en orulok, hogy itt vagy. Erre megolelt. Es ez igy leirva semmi. Mert semmi es kesz. De, ami ott es akkor tortent az egy nagyon mely teologiai es erzelmi "aha-elmeny", egy dolog megertese, egy uj "tapasztalat" miszerint neha eleg egy jo szo, hogy mas emberekben jo erzeseket ebresszunk, de tovabbmenve, Isten az, aki kozosseget ad, es ez a kozosseg mas, mint a tobbi. Ez felette all a dolgoknak, ez sokkal tobb, melyebb.

Ma egy kanyit nem olvastunk a Bibliabol, csak beszelgettunk. Es mindenki a legmelyerol hozta fel azokat, amik bennunk voltak. En hiszem, hogy "A" felso ero dolgozott ma, "O" volt az, aki ezt tette, mert barki barmit mondott, az a tobbiekben marha mely nyomot hagyott. Shaun-al beszeltuk a vegen, hogy ilyen estenk reg volt. Nagyon sokmindent megertettem ma, nagyon sokminden kerult mas nezopontba, nagyon sokminden erett meg bennem, nagyon sokmindent kapott melyebb ertelmet. Arra is rajottem tobbek kozott, hogy felnoni nem foldrjazi helyekhez kototten kell. Marmint, voltam kolostorban, nema 5 napig, voltam csalad nelkul Karacsonykor, ateltem es tapasztaltam olyanokat, amiket soha ezelott, magam mogott hagytam egy idore mindenemet, es arra jottem ra, hogy igy SEM tudok felnotte valni. De nem is igy kell. Ugyanis hitben kell noni, hitben kell felnoni. Az Istennek valo kapcsolatunkat kell erositeni. Ez volt igazabol a mai nap nagy mondanivaloja. Most igazabol egy kisebb fajta extatikus allapotban reszsultem, amitol nehezen megy a fogalmazas, es igazabol nagyon fel se fogtam a mai napot. Csak annyit tudok, hogy nagyon jo este volt. Eddig a legjobb itt!!! Nagyon boldog vagyok es foleg a barataim miatt, akik TENYLEG baratok.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr641804921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2010.03.03. 09:16:40

Na ez egy jó nap volt, örülök!
süti beállítások módosítása