HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.04.02. 04:11 Samesz

Maradok

Fontos bejelentenivalom van. Tegnap beszelgettunk a sracokkal itten arrol, hogy ki mit csinal a nyaron, en meg mondtam, hogy sajna mar nem leszek itt, hogy veluk tartsak. Es igazabol az a gondolat futott at a fejemben, hogy igazabol nyaron mar nincs suli, sporolt penzem van es a repulojegyemen is meg tudom valtoztatni egyszer ingyenesen a datumot. Aztan beszelgettunk arrol, hogy igazabol felek hazamenni a mar emlitett tul sok valtozas miatt. Es arra jutottunk, hogy miert is ne maradjak meg itt par hetet, esetleg honapot vagy mondjuk nyar vegeig... Ugyhogy most asszem ez a helyzet. Nem beszeltem meg az otthoniakkal errol, mert tuti lebeszelne mindenki, varnak sokan haza, de kerlek ertsetek meg...  Ma elmentem uszni, amugy marha meleg van, poloban es rovigatyaban voltam, de szo szerint egetett a nap. Tudod, az a hoseg, amikor izzanak a fuleid es mintha nehezedre esne levegot venni. Szoval, amig ott uszkaltam (idonkent tok egyedul) a napsutotte, kek medenceben, ezeken gondolkoztam es vegul arra jutottam, hogy maradok. Pontosan meg nem tudom meddig, alszok ra egyet es holnap megmondom... najo, nem birom tovabb... arra kernem a kedves olvasot, hogy ellenorizze a datumot, vegye szamitasba a 6 ora idoeltolodast, es hogy ezt a bejegyzest este irom, amikor otthon mar masnap van. Nah? Megvan? ... Segitsek? Aprilis bolondjaaaaaa!!!!!! =D <- ez egy rohogo fej akar lenni. Sajnalom, de ezt nem hagyhattam ki. Ha otthon lennek, ma tuti agyon szivattam mindenkit, aki szembe jon, de igy csak ez maradt. A fenti irasbol csak annyi nem igaz, hogy maradok, pontosabban, igazabol maradok, csak nem ugy, hanem az eredeti tervnel. Ma beszeltem egy nagyon kedves, regi baratommal es megnyugtattam: "csak Teged jobban szeretlek annal, minthogy itt maradjak meg akar 1 napot is es akkor meg nem beszeltem a tobbiekrol!" Es igy van ez kedves Olvaso: Hiaba jo itt nekem, ha egyszer  vissza fogok jonni ide, csak mint latogato (ahogy most is), hisz az otthonom akkor is Otthon van.

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása