HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.04.07. 17:03 Samesz

Nyar

Tegnap 30 fok volt... Hihetetlen. Amikor mentem boltba delutan 5kor, olyan melegem volt, hogy izzadtam es kb alig kaptam levegot. A szobam kezd elviselhetetlen lenni, pedig meg csak aprilis eleje van. De jo nagyon, mert a fak viragoznak... viragzanak... (most melyik a helyes?)  ezerrel, nagyon szepek, csinaltam is roluk kepeket. Aztan bolt utan beszelgettem Robertaval, akivel van egy kozos orank, a lelkigondozasos es o a parom, meg kell hallgatnunk egymast. Leultunk egy viragzo, illatos fa ala es tok jot dumaltunk. De megijedtem, mert o volt az elso ember, akivel hosszasan beszelgettem a problemaimrol. Es o az elso amerikai, aki elett megnyiltam. Hat egy kcsit furcsa igy 7 honapnyi csend utan. Es igazabol kicsit ertelmetlennek erzem, mert nagyon nem tud segiteni, azon kivul, hogy kipanaszkodom magam. A problemaim, nehezsegeim, osszezavartsagom megmarad. De legalabb beszelek roluk.

Utana talalkoztunk egy nagy tomeggel, akik epp fagyizni mentek, ez mar este volt. Tok finom fagyit ettem, de nem tudnam megmondani mi volt. Meg leultunk es rohogtunk egy csomot. Utana Bibliaora, ahol szinten jokat beszelgettek a tobbiek. En asszem nem nagyon szoltam hozza. Neztem oket, ahogy Phil kortyolja a borat, Shaun bogarassza a gorog szoveget, Zeke kifejti a dolgokat, Roger szineszi en-et eloveve jatszik a szavakkal es arra gondoltam, hogy ezek az utolso lehetosegeim magamba szivni mindezt. Hianyozni fognak. Probaltam a leheto legjobban kihasznalni, kielvezni a pillanatot. Mindet. Nem ertem a dolgokat.

A tavasz illatai, a jo ido es a levego rengeteg emleket lobbant langra bennem hirtelen. Csak megerzek, meglatok valamit es egy pillanat alatt olyan emlekkepek ugranak be a semmibol, amik meglepnek, hogy csak igy eszembe jutottak: mind mind a regi eletembol valo, egyszer szamomra fontos, vicces vagy csak siman jo pillanatok. Mar ket honapom sincs es itt a nyar, amire tobb, mint 7 honapja varok. Pontosabban mar itt van a nyar, csak olyan furcsa minden: a dolgok gyonyoruek korulottem, az itteniek jofejek velem, a szinek csodalatosak, a termeszet felebredt, madarak csipognak egesz nap, az eso fantasztikus, a vihar lenyugozo... tul sok a szepseg a vilagban!!! En ezt nem birom...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr191902077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása