HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.04.14. 08:11 Samesz

Suru

Oke, most ertem "haza" Bibliaolvasasrol, jelentem nincs baj az alkohol fogyasztasi szintemmel, finom volt az amajdnem egy egesz uveg bor, amit kb ehgyomorra letoltam az este. Nah, de hogy mindez ne legyen tul elitelendo elmeselem az elmult ket napomat.

Hetfon persze, hogy faradtan keltem reggel a tura miatt, de orara kellett menni, szoval muszaj volt kimaszni az agybol. Aztan delutan is volt 2 oram este pedig egy Ki mit tud jellegu show, ahol 2 dalt enekeltem-gitaroztam el a jonepnek, amihez a technikai lehetosegeket felhasznalva videokat keszitettem. Magyarul a hetfom marha faraszto volt, mert az ora kozbeni szunetekben is rohangaktam, ugyanis a vers, amit el akartam enekelni, meg nem volt atforditva teljesen angolra. Zeke-et (ejtsd ziiik) az utolso pillanatban kaptam el, hogy segitsen mar kitalalni rimeket ahhoz a muvemhez, amit akkor irtam, miutan talalkoztam egy lannyal es rajottem, hogy keves vagyok. Nem csak hozza, hanem ugy altalaban. Sokmindenre van meg szukegem, hogy lassam, tapasztaljam, megtanuljam, ahhoz, hogy el tudjam fogani onmagam es hogy mas is esetleg fel tudjon nezni ram. A masik dal, amit eloadtam, az az Emil Rulez - Hello Tourist cimu szama volt, amihez videot keszitettem kepekbol a szoveghez aktualizalva.

Meg ma is sokan odajottek, hogy mennyire tetszett nekik, meg, hogy milyen jo hangom van. (video hamarosan) Ez tok jol esett, mert legalabb van valami, amiben tudom, hogy jo vagyok. Ugyertem az tanulas angolul elegge nehezen megy - meg mindig - es ezek miatt eleg komoly onertekelesi problemakkal kuzdok. Ami azert "jo", mert eddig tul elbizakodott es elfogult voltam magammal szemben. De most... hat most aztan nem.

Este muszaj volt megirnom egy dolgozatot a hatarido miatt, szoval kb reggel 5ig fent voltam, mire sikerult osszeszenvednem kicsit tobb, mint 3 oldalt, emiatt termeszetesen hulla faradtan keltem, de ma is muszaj volt suliba menni, igy csak egyre kimerultebb lettem, amibol az lett, h este 6kor bezuhantam az agyba, miutan anyuval beszeltem egy csomot olyanokrol, amikre lassan ideje gondolni, mert 6 het es otthon vagyok...

10kor ebredtem, amikor meggyujtottak lent a tuzet. Volt egy enekes-liturgias kis esti ima a sracokkal. Nagyon jo volt, utana lementunk a pincebe olvasni az Iget es persze ma is hatalmasakat beszelgettunk, meg vitatkoztunk. A szeretetrol. Aztan utana ugyalakult, hogy jol megolelgettuk egymast. Nem fura? Nem, persze, hogy nem.

Nagyon ugy erzem, higy Isten dolgozik. Ugyertem folyamatosan, minden pillanatban csinal valamit ertunk. Neha nagyon nehez dolgokon kell keresztul mennunk, de O akkor is ott van. Holnap megint suru napom lesz, a testem nagyon faradt, ugyertem most tenyleg. De a lelkemben van egyfajta bekesseg. Nem, nem is beke ez, mert ideges vagyok egy csomo dolog miatt, ami a kovetlezo hetekben var ram, meg amik mostanaban tortentek. De nem aggodok. Eddig is mindig volt valahogy, ezutan is igy lesz. Csak birjam erovel.

Holnap megint jo nap lesz, de ismet nem lovom le a poent. mostmar csak 40 nap es vege ...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr481919785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása