HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.04.27. 12:38 Samesz

Mindent osszevetve

Szombaton reggel bankba kellett mennem, mert ... hat ez egy hosszu tortenet, a lenyeg, hogy most keresem az "eterben elveszett" penzem. Majd Debbie holnap segit. Aztan megkaptam az oltonyt Mike-tol es kimentem a buszmegalloba, ahol persze megint jo sokat kellett varni. Amugy vicces, mert esett, de poloban melegem volt. Nah a lenyeg, hogy csak korulbelulre tudtam, hol kell leszallni, de egy csavok megkerdeztem, aztan segitett. Egyebkent, mindenki parazik, hogy ilyen-olyan veszelyes itt minden. Hat meg semmi nem tortent velem, aztan lehet persze, hogy holnap lonek sejhajon, de az amerikai pszycho meg igencsak messze elkerult. Szoval leszallok a buszrol, megtalalom, amit kell, persze az a bejarat, ahol probalkoaztam, uzemen kivul volt, igy meg kellett kerulni az egesz palyaudvart es a masik oldalrol bemenni. Eleg lepukkant varoterem volt, az ficko, akitol a jegyet vettem, elegge kedvetlen volt. Kozben telefont is intezett es se az online ugyfel se en nem tudtam, hogy eppen kihez beszel. Amugy is nehezen ertettem... De a lenyeg, hogy megvettem a jegyet es vartam a buszomra. Persze hazudtak, a weboldalon az van, hogy van net (wifi) a buszokon, meg minden extra, az meg csak apro betuvel alul volt, hogy csak a New Yorkbol meg a Washingtonbol indulo buszok ilyenek. Ettol fuggetlenul dolgoztam a gepemen, amig el nem aludtam. Aztan az eso, meg az utepitesi munkalatok miatt kestunk egy picit, de a lenyeg, hogy megerkeztem. Eva vart, a lelkeszno, hazavitt, megbeszeltuk gyorsan a fontos tudnivalokat, fura volt latni az enekeskonyvet, meg a mar jol ismert, de regen latott liturgiat. Aztan felmentem Veronikahoz, akivel most is jot beszelgettunk, meg reggel sutott nekem europai palacsintat! Ez igy kb eletmento jelleggel birt. Par hete eszembe jutott, hogy mennyire jo lenne palacsintat enni, de az itteni az mas jellegu es mashogy is eszik. Szoval nagy elmeny volt a reggeli.

Aztan atmentunk a templomba, ahol mar kezdtem kicsit izgulni. Amiota itt vagyok, csak a kotelezo tanitasok es 2 I-group-os esetet kiveve alltam emberek elott es beszeltem sokat. Most pedig egy egesz IT-t kellett "megcsinalnom". De amint elkezdodott, valahogy olyan simanak es gordulekenynek ereztem. Komolyan, mint a biciklizes, annyira ebben elek szuletesem ota, hogy beleivodott az eletembe es igazabol reflexbol jon, hogy ezt kell csinalnom. Azert fogalmazok ilyen nyersen, mert pont az elmult hetekben vetodott fel bennem az a kerdes, hogy mar olyan reg vagyok itt, oly' reg elszakitva a jol megszokott eletemtol, hogy kezdtem ketsegbe vonni onmagam, kezdtem megfeledkezdni sajat magamrol, kezdtem elfelejteni, ki is vagyok valojaban. De ez az IT, es az utana valo beszelgetesek arrol, hogy mik a celjaim, megerositettek es eszembe juttattak ezeket. Szoval osszessegeben jo volt nagyon.

Hazafele pont elkapott egy marha nagy vihar. De pont elotte fejtette meg Veronika, hogy szerinte az Erie To az oka az ilyen nagy viharoknak. Belegondolva, elegge esszeru. Allitolag, az 5 nagy to vize el tudna arasztani az egyesz Allamokat. Hatalmas tavak, melyek, ergo eszmeletlen viztomeg van tolem 2-300 km-nyire.

A busz ulese egyebkent kenyelmes. De maga az utazas nem egy nagy elmeny. Eleg kevesen hasznalnak buszt. Ezek autoval szuletnek. Amikor megkerdeztem oket, hogy hogy is mukodik a dolog, kb senki sem tudott nekem valaszolni, mivel meg nem probaltak. Furcsa nekik, hogy reg elmultam 16 es meg mindig nincs jogsim. Amikor meg olyanokat meselnek, hogy igazabol sose volt kocsink, vagy hogy mar 12 evesen egyedul utazgattam az orszagban vonattal, akkor aztan rendesen meg vannak lepodve. Ezeknek koszonhetoen itt eleg erdekes emberekkel voltam korulveve, de semmi problema nem volt.

Hazaerve visszabuszoztam a koleszba, szinten sokat kellett varni, de a sofor jo fej volt nagyon. Beszelgettunk, kiderult, hogy o is keresztyen es meg a Trinity-re is tervezi a jelentkezest egyszer.

Ma meg hetfo volt, orakkal, meg probaltam tartani a lemaradast. Vagyis, nah, nem, ezt nem igy mondjak. Szoval probaltam nem lemaradni es tartani a tempot! Igen, azt hiszem igy helyes.

Par het, tenyleg csak par het, es vege, tenyleg vege. Hihetetlen, de tenyleg!...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr921955942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2010.04.27. 17:38:27

Szóval fura kis csodabogár vagy ott! mellesleg kicsit itthon is. És: 4 hét minössze!! Használd ki jól
süti beállítások módosítása