HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.09.25. 04:59 Samesz

Trinity Day

Hat a mai nap is jo volt! Jott egy neni Venezuelabol es tartott ket eloadast. Arrol, hogy a mai vilagban egyre durvabb a helyzet, amiben igaza volt, meg hogy nem kell felnunk, az Ur velunk. Ebben is igaza volt. Az egesz nap ugy kezdodott, hogy termeszetesen nem volt kedvem felkelni es atmenni f9re, de atmentem. Mint kiderult, a kezdo Istentisztelet termeszetesen csak 10kor kezdodik. De nem volt ertelmetlen koran kelni! Ugyanis mara midenki szeretettel meg volt hivva a korusba. Aztan ha mar ott voltam idoben, bealltam probalni veluk. Es tok jo volt! Spanyolul is enekeltunk parat, meg afrikaiul. Mondtam nekik, hogy legkozelebb magyarul kene megtanulni valamit. Jo itt enekelni, mindenki beleadja a legjobbat magabol. Csak ugy zeng az egesz!!! Es volt egy neger raszta bacsi, kezdodo oszulessel halantekan. A raszta bacsi lelkesz. Evangelikus lelkesz. Regota es sok jo dolgot csinalt, ennek oromere ma jol megunnepeltek. Ezt csak ugy mondom...

Amit meg ma megtanultam, 4 itteni kave utan ebren tudok maradni. A masodik utan, bevallom, bealudtam az eloadason... Phil meghivott egy kavera, majd elmegyunk, a Starbucksban dolgozik. Ha jol tudom, otthon meg nincs ilyen, de filmekbol ismeros lehet. Hogy ne menjunk tul messzire: a Nevem Sam (I am Sam) cimu filmben Sam itt dolgozik.  (Nagyon szep film, sajnos a vege az olyan, amilyen, de tudom ajanlani! - a szerk.)  Allitolag az erosebb kave. Majd meglatjuk.

Delutan volt a masodik eloadas, utana semmi. Visszajottem a szobamba levelet irni, es 5re visszamentem, mert a program szerint vacsora volt. Aztan a folyoson eszrevettem, hogy a kis kapolnaban epp ahitat van, odasomfordaltam tehat. Jo volt ez is, csak a vegen lehetett imadkozni mindenert, nekem meg eszembe jutott, hogy pontosan egy honappal ezelott eppen kb Chicago felhokarcoloiban gyonyorkodve azon elmelkedtem, hogy mennyire messze kerultem azoktol, akikert most eppen imadkozok. De szerencsere megusztam boges nelkul a dolgot, enekeltunk nagyot es szepet es vege is lett a dolognak.

Ekkor jott az, ami utan es kozben, mikor leesett, mi van, eleg hulyen ereztem magam. Megindultam az ebedlo fele. Nagyon korul se neztem, csak bealltam a svedasztalhoz. A tobbiek mar ettek, szoval csak osszeallitottam magamnak egy gyors zsakbamacsak menut es elkezdtem helyet keresni. Na ekkor tunt fel nemi valtozas a tarsasag osszetetelet illetoen. Sehol egy ismeros. Kiveve a professzoraimat. A dekan eszrevette tanacstalansagom es kedvesen helyet kinalt maga mellett. Bemutatott az asztaltarsasagnak es szep lassan kiderult, hogy belecsoppentem egy evfolyamtalalkozo unnepseg vacsorajaba ... 25-50 eve vegzett lelkeszbacsit es lelkesznenik... Kiiiinos. De megsem, jo fejek voltak, kerdezgettek, en meg, mint aki tok termeszetes hogy ott vagyok, valaszolgattam. Phil is ott volt, bemutatott a szuleinek. Aztan mondta, hogy jo hogy en is ott voltam, kevesbe erezte magat hulyen. Jogos. Vica versa.

Es reggel talaltam egy hatalmas doglott bogarat a szobam kozepen. Foggggalmam sincs, hogy kerulhetett oda holtan. Sebaj, legalabb csendes az uj alkotarsam.

Az eso meg mostmar folyamatosan esik, a meleg meg nem mult el. De legalabb jo setalgatni igy az utcan. Szeretem az esot, es igy poloban elvezhetem megfazas nelkul!

Igen, o egy lelkesz!

Aggodalomra semmi ok, rendesen taplalkozok! Amikor fenykepeztem a kajat, furcsan neztek ram. Mondtam, anyu aggodik. Vicces volt = )

Desszert helyett mindig azt ertettem, hogy "desert", ami ugye sivatagot jelent. Nem ertettem, miert hasonlitanak egy csokitortaval teli asztalt a Szaharahoz.

 

Viktor, Kasza, Veletek azert jobb volt! = )

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr321405551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása