HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.09.29. 05:47 Samesz

Esti mese - kicsit maskepp

A hetfoi nap mindig erdekes. Reggel van oram, meg este. Tegnap kicsit sokara sikerult befejeznem a beadandomat, igy ma eleg punnyadtan ebredtem. Aztan ora utan jottem vissza aludni. Jajj de jol esett! Ez az agy nagon kenyelmes. Telepakolom az agynemutartot es hazakuldom valahogy, hehe.

Az esti oram az egyik legerdekesebb es legnehezebb. A rasszizmusrol beszelgetunk. Pontosabban ok, en egyelore csak hallgatok. Egyreszt mert sokmindent nem ertek az itteni helyzettel kapcsolatban. Masreszt meg, amit otthonrol hoztam, az nem biztos, hogy itt pozitiv visszhangot keltene. Foldrajzilag mindig is szerettem Amerikat, lassuk be, van nehany gyonyoru hely errefele. De a politika es a kapitalizmus ... hat szerintem nem kell kifejtenem. Es hat ugye senkit sem akarok megbantani. Foleg nem a csoporttarsaimat. Mondjuk ez nyilvan nem ellenuk szol, es nem is ugy kezdenek hozza es nem is szidnek senkit. Csak hat nem erzem idevalonak magam, ennyi. Es igy kivulallokent meg nem akarok nagypofajunak tunni. De megerett a dolog es eljott az ideje annak, hogy megnezzem vegre az Amerikai Historia-X cimu filmet. Nem ma, mar keso van. Sok durva dolgot hallottam a filmrol. Aztan kivancsiva tett. No, nem kell semmi rosszra gondolni. Se szadista, se szelsojobbos, se rasszista nem lettem. Ismet csak a Belgat tudom idezni: "Csak akkor jo, ha igazan faj, s csak akkor faj, ha igazan jo". Neha kell a negativ, hogy ertekelni tudjuk a pozitiv dolgokat, vagy hogy tanuljunk beloluk.

Es ma ittam finom kavet!!! Ami jo volt!!! Ugyertem, ereztem, hogy felebredek. Starbucks-os Phil odahivott ora elott, volt nala egy termosznyi kave es 2 pohar, toltott es odanyujtotta. Pont a muveletsor elott kezdodott az ora, igy csak egy rovid koszonom-re jutott ido. Pedig nagyon halas voltam am! Oke, a tej meg a cukor azert hianyzott belole, de alapvetoen nem is vagtam savanyu pofakat kozben. Azert jol esne vegre egy joooo kis cukros tej, kokemeny fekete kaveval, ami ugy odavag a padlohoz, de vissza is pattansz egybol, mint egy gumilabda es onnantol nincs megallas. Sosem tudom, hogy fejezzem be. Szerintem holnaptol csak ugy abbahagyom. Most meg meg mondjuk ideirom azt, amit kedves ovonenimtol hallottam oly sokszor: Itt a vege fuss el vele, almodjatok bekessegbe'! En meg oviban sosem aludtam. De akkor meg kicsi voltam es hulye. A dolog azota csak annyit valtozott, hogy mostmar nagy vagyok... es hulye = )

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr941414675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daydream 2009.09.29. 18:04:03

Azért nézz meg minden mást is,amit csak lehet:)!
Kirándulni nem fogtok majd?
süti beállítások módosítása