HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.10.23. 02:38 Samesz

Bizalom

Kaptunk ket olyan vizsgat (!!!), amit itthon kell megcsinalni. Nem haszlnalhatsz semmit. Kicsit meg voltam lepodve. Az egyiket mar megcsinaltam, a masikat holnap fogom. Bevallom, csaltam. Szotarat hasznaltam hozza. Angol-Magyart, meg mielott valaki megszolna erte.

Januarban szerzetesekhez megyek a nem-vizsgaidoszakban. Es a tavaszi feleves oraimat is felvettem. Erdekes, hogy mar most.

Keszulok a tavaszi szunetre. Kivancsi vagyok mi lesz belole. Ma Debbie irt egy kor-emailt a nevemben, hogy ha tud valaki valami jot a kovetkezo hetre az irja mar meg legyen szives. Majd meglatjuk. Amiket meg beterveztem, igyekszem megvalositani. Ez pedig izgalommal tolt el.

Azert fogom lassan befejezni, es irok keveset mostanaban, mert kicsit ossze vagyok zavarodva. Eletem alapveto, meghatarozo pontjai valtoztatnak epp helyet bennem. Ez a kis kiruccanas lavinakat indit el idonkent elmemben, ami atrendezi a felszint. Konkretan kuzdeni tanulok eppen: eddig ha baj volt, feladtam. Ugyertem, amikor mar igazan nem birtam, amikor mar tenyleg faradt voltam, amikor mar ugy ereztem, ebbol semmi jo nem sulhet ki, otthagytam az egeszet, hatat forditottam es elmenekultem. Egy-egy halasztott dolgozat, atrakott vizsgaidopontok, remenytelennek tuno szigorlatok, de a sulin tul a valo eletben is voltak hasonlok. Itt viszont megtanulok szembenezni a dolgokkal.
Meg mindig minden ejjel azt almodom, hogy letelt a 9 honap, hogy hazaugrok a szunetre, vagy egy hetvegere, hogy meg az indulas elott vagyok es bucsuzkodok, vagy eppen minden nehezseg tudataban el sem idulok. Nem jo ezzel kelni minden reggel. A tudatalattim nem akarja elengedni, amit magam mogott hagytam. "Attol aki fontos, attol ami jo nem akarok elszakadni"

Remelem, konnyebb lesz ha egy regi, igazi almom valora valik.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr971469050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása