HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.11.02. 03:31 Samesz

Uj nap van

Ma ismet csodalatos napsutesre es kabatkigombolos melegre ebredtem, miutan itt is megkaptuk azt a plusz egy orat, amit Europaban mar egy hete aktivan hasznalnak az emberek. Termeszetesen Amerikanak kulonboznie kell, itt ennyivel kesobb van oraatallitas. Kristen tegnap felhivott, tulajdonkeppen a Pizza Hut is, csak ok tevesen, es megbeszeltuk, hogy ma ertem jon es elmegyunk Derrick baptista gyulekezetebe. Tudom, hogy mar voltam ott, de 1: nem bantam meg, hogy ujra mentem, 2: olyanban volt reszem, hogy hajjajj!!! Az istentisztelet elejen zene szolt, gospelek magnorol, egy basszusgitaros hangolt, a dobos probalgatta a hangszeret es sarga ruhaba oltozott koristak szaladgaltak, beszelgettek a hangzavarban. Ugyanis mindenki nagy jokedvvel udvozli a masikat es megdumaljak, mi a helyzet. Legutobb csak 4 idos ferfi enekelt, de a mai... Amikor azt mondjak, a feketek zeneje a legjobb, szerintem nem mondanak igazat. Ugyanis szavakban nem lehet leirni, mit ereztem. Legjobb??? Meg annal is! Olyan szolokat lenyomtak, hogy a hideg nemhogy futkosott fel-ala a hatamon, de majdnem meg is faztam! Olyan tehetsegek vannak kozottuk, hogy az agyam eldobtam! Hihetetlenul fantasztikus volt. Es ebben a vidam kozegben tok termeszetesnek tunt felallni, a korussal lepkedni jobbra-balra, tapsolni es szeles vigyorral elvezni az egeszet. Pedig regebben (nehany eve) meg nem szerettem az ilyen "hallelujazos-tomegpszichozisos" dolgokat. Oke, ma sem kedvelek minden fajtat, de ez a delelotti jo volt. Es lattam igazi bemeritest. Egy koknret kismedence volt feltoltve vizzel, a lelkesz, ugy ahogy volt, elere vasalt gatyaban belement a vizbe, utana egy kislany feher albaban es jol hanyattvagta a vizben. Eszmeletlen nagy elmeny volt. Huh, komolyan! Ezek utan enekles tovabbra is orrba-szajba, aztan egy jo hangos es eroteljes predikacio, vendegek udvozlese, ahogy multkor is, es olyan 3, 3es fel oraval a kezdes utan vege is lett az egesznek. Nem tunt annyinak!

Holnap ismet uj het, ujra suli egy het szunet utan. Uj feladatok, uj lehetosegek, uj minden.

Love Zion Baptist Churc

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr551492244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daemonwhisper 2009.11.03. 01:15:50

uhh, én is elmennék egyszer egy ilyen istentiszteletre..
irigyellek ám nagyon, és bár te ezt lehet h nem fogod még fel, de iszonyat sok élményben és változásban van most részed, amik majd csak később csapódnak le benned, és utólag majdnem mindenre szívesen fogsz visszaemlékezni..
Samukám, jó gyarapodást!! ;)
süti beállítások módosítása