HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.11.06. 05:24 Samesz

Jamaica a jamaicaiake, szerencsere par dolgot exportalnak!

Tegnap sikerult kettoig beszelgetnunk, igy szinten nagyon keson kerultem agyba. A reggel meg nehezebb volt. Kicsit jobban ereztem magam azutan, hogy a mai reggeli prezentacio-felelos nem tuda elinditani a videojat. A technika ordoge sajnos elegge bepofatlankodta magat kozenk. Sajnos nem alhattam ora utan, barmennyire is szerettem volna, mert kora delutan is volt meg oram, elotte meg utana sok egyeb dolgom. Konyvet venni, boltba menni, kajalni. Vegre kezdem kihizni azt a nadragot, es most tessek jol a szekbe, billentyuzetbe (a monitorba ne, mert ujjlenyomatos lesz a kepernyo es nehez letisztitani) vagy barmi masba jol belekapaszkodni, amit meg anyuval vettunk, hat ha jol emlekszem, olyan 7-8 evvel ezelott!!! Tisztan emlekszem, a Sorkert mogotti Thomas Jeans boltban, es ez volt az elso (es egyenlore utolso) gombos-slicces gatyam. Jofajta, mondjuk ritkan hordtam, mert normal fazonu, csoszaru nadrag en meg ugye raszoktam az oldalzsebes bogatyakra. A lenyeg, hogy egyre nehezebb hasznalni a gombos-sliccet. Es erdekes, mert a tukorben nem egy pocakos, hanem egyre szorosebb srac nez vissza (a fejemre gondoltam, 3dik hete nem borotvalkoztam, csak ugy, mert ilyenem van). Meg jovo heten elkezdek sportolni. Marmint tomegsportolni. Bar teny, hogy a kezenallasban fekvotamaszozas a fal mellet tok izgalmas, de azert uszni menni, vagy mas emberekkel focizni (amerikai) megiscsak egy mas eleterzes. "Es ezert Amerikaba kellett menned?" - jott a kicsit vadlo kerdes, de nem sertesbol, hanem mert aggodtak amiatt, hogy sokat vagyok egyedul. Meg a "sportot" is a szobamban vegzem, ami az extrem karhajlitason kivul felulesekbol, a gallonos, vizzel teli palackok emelgetesebol es hasonlo hulye, szobaban vegezheto gyakorlatokbol all. A kerdesre azt feleltem: ha jol emlekszem, kb semmi idom nem volt mar magamra az elmult nehany evben. Oke! Elveztem az eletet, mert jo dolog gitarozni, enekelni, ahitatokat tartani, Iget hirdetni orszag szerte, ahol kell vagy ahova hivnak. Jo dolog taborokat szervezni, utazgatni, jo dolog talalkozni baratokkal esatobbi. De be kell vallanom, maganeletem nem nagyon volt, ami volt, azt meg talan ne is emlitsuk. Most viszont rengeteg szabadidom van. Es azert jottem ide, hogy fejlodjek. Testben es lelekben. Hat igy midketto megvan. Mar csak sportcipot es furdogatyat kell vennem es teljes a kep.

Delutan kaptam egy uzenetet (mondanom sem kell, hogy a Facebookon), hogy a sracok este szeretettel hivnak nehany sorre egy kozeli szorakozohelyen. Delutan volt egy kozos vacsora, ahitattal a Bexley-hazban. A lenyeg, hogy az egyetemnek 2 resze van, a Trinity es a Bexley. Igazabol mindketto a hasonlot csinalja csak mas-mas multtal rendelkeznek. Bar a Bexley-haz szerintem spiritualisabb a Trinity meg modernebb. Mindkettonek van 1-1 kis hazikoja az utca masik oldalan. Ezeket a diakok ingyen kiberelhetik es szervezhetnek programokat. Nagyon kis kellemes mind a ketto. No, ide mentunk ma este vacsizni. Ingyen kaja ismet, jeee. Nah, nem ezert mentem, tele van a hutom kajaval! Kellemeset beszelgettunk, jol ereztem magam. Ezutan atmentunk abba a "kocsmaba", ami, mint kiderult nem is kocsma, hanem inkabb etterem, vagy pontosan nem is tudom. Lehet kajalni, de rengeteg fele soruk van. Es igen kulonlegesek, volt japan, egy csomo europai (ott oromkodtem, hogy egy csomot ismerek), aztan vegul egy jamaicait es egy mexikoit kostoltam meg. Finom volt, a tarsasag meg jo. Igaz, nem sokat beszeltem, csak neha szolaltam meg, de mazlim volt, mert el tudtam loni nehany marha jo poent. Most nem ondicseretbol mondom ezt, de a sracok baromi hangosan rohogtek rajta. Hat legalabb ezzel tudjak valamit hozzaadni, mert ugye a kormanyt nem ismerem, fociban nem vagyok jartas, foleg az amerikaiban, hockey, hazassag szinten kilove (Mike es en voltunk csak no nelkul a tarsasagban, a tobbiek epp gyermeket varnak vagy 3at nevelnek egyszerre). De jo volt ez igy, nagyon sokat tanulok toluk ilyenkor. Figyelek, hallgatom oket, a szokincsem is bovul. Azt vettem eszre, hogy egyre jobban megertem oket, mar lassan tenyleg minden szot. A masik, amikor igy sorozes-borozas utan talalok egy-egy koran kelo magyar baratot msn-en vagy Facebookon es elkezdek chatelni vele, ugy kell visszafognom magam, hogy ne angolul irjak neki. Nah ez mar durva (jaaa ez aaaz!!!) Szoval ma igazan elmenydus napom volt es ugy tunik, a holnapi sem lesz kulonb.

1 komment

Címkék: sport facebook egyetem kocsma angol durva anyu vacsora jamaica alvas mexiko ahitat fejlodes kora reggel


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr331504082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magyarország mert én itthon vagyok 2009.11.06. 23:22:12

:):) és mi..szeretünk olvasni az élménydús napjaidról!
süti beállítások módosítása