HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.12.02. 05:58 Samesz

Tul sok

Huh, annyi minden volt ma, hogy jobb az elejen kezdenem. A reggeli ora es az azt koveto ahitat a szokasos. Utana befejeztem a szobam kitakaritasat, porszivoztam, elmosogattam, levittem a szemetet. Persze, pont akkor, amikor mindenki jott vissza orarol. Kicsit hulyen nezhettem ki par teli szemeteszsakkal meg joooo sok ures sorosuveggel.  Beszeltem Debbie-vel a penzugyeimmel kapcsolatban, rajottunk, mi volt a hiba. Kaptam a csekkeket a postaladamba, csak azt nem tudtam, hogy nekem azt be is kell vinnem a bankba, hogy hozzairjak az osszeget a szamlamhoz. Ergo az elveszett kb 1000$ itt van a polcomon. Eleg komoly... Csoppet gazdag leszek holnaptol... Aztan delben talalkoztunk a kiscsoporttal, akikkel csutortokon tanitani fogunk. Nem nagyon tudtam tul sokat hozzatenni a kozos munkahoz, de amikor mondtam vegre valamit, azt nagyon ertekeltek a tobbiek! Tobbek kozott Jezus Krisztus Szupersztar is lesz az en javaslatomra. Ez a megbeszeles el is huzodott a kovetkezo oramig, ami atom jo volt. Jatszottunk egy jatekot, ami igazabol az Activity rajzolos resze volt. Harom csoport volt, de sorra kitalaltam a dolgokat. Csak ugy sziporkaztam! Aztan, a lany, aki vezette a jatekot, a vegen mondta, hogy "es a gyoztes nem mas, mint .... Samuel!" Volt nagy nevetes meg elismeres, en meg tok jol ereztem magam.

Az elso hitagazatrol volt szo (Hiszek egy Istenben, mindenhato Atyaban, mennynek es foldnek teremtojeben), ezt jartuk korbe ezen az oran. A vegen volt egy resz, amikor ki lehetett menni a tablahoz es felirni, melyik teremtett dologert vagyunk halasak. Azt irtam "YOU", mert, bar a teremtett vilag atom kiraly, de mit er az egesz, ha nem tudod megosztani senkivel? Amugy se jo az embernek egyedul lennie. Szoval halas vagyok mindenkiert, aki nem en vagyok!

Ora utan mar tok izgatott voltam. Az I-group vezetommel mentunk ki Fabiny puspok ur es Prohle felugyelo ur ele a repterre (hu, de hivatalosan hangzik). Aztan ettunk egy jo kis vacsorat itt szemben, a Bexley's Monk nevu szinvonalas etteremben. Elo zene volt, kis zenekarral, nagyon hangulatos volt. Erdekes dolgokrol beszelgettek a "felnottek", jo volt hallgatni oket, tanulni toluk. Utana atmentunk a szallasukra, majd Tamassal beszelgettunk par sor mellett, amire meghivtam. Najo, ez igy nem hangzik jol. Atvittem neki a hutomben talalhato erdekes sorokbol es megosztottam vele. Nagyon jot beszelgettunk. O nem csak a puspokom, ugy erzem, hanem az egyik legjobb fonokom, es igaz, hogy a szuleim baratja volt gyerekkent, de mintha en is hasonlo barati viszonyt velnek felfedezni. Nem tudom mashogy megfogalmazni, a lenyeg, hogy vele sokmindenrol tudok beszelgetni.

Hozott egy csomagot otthonrol, anyu kuldott par eletmento dolgot: a salamat, Sport Szeletet, kepeslapot, amit az egesz pilisi ifi alairt es egy levelet az ifitol. Igaz, ez utobbit meg nem volt batorsagom elolvasni, tekintve, hogy mar a kepeslapnal elkezdtek gyulni a konnyeim, de miutan ezt leirom, el fogom olvasni.

Ittletem egyik legjobb, legizgalmasabb napja volt a mai. Nagyon el vagyok faradva, holnap szinten sok dolgom lesz, ugyhogy elteszem magam a jovonek.

1 komment

Címkék: anyu vacsora otthon fonok sor barat puspok


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr141567998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2009.12.02. 08:51:30

Örülök, ha sikerült a meglepi! Nagyon szeret téged Pilisen mindenki.
süti beállítások módosítása