HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.12.17. 07:27 Samesz

Keresd, akit szeretsz

Mondhatnam, hogy szokasos nap, nem is hazudnek vele ... tul sokat. De kezdem a tegnap estevel. Szerettem volna megnezni egy filmet, amire regota kivancsi vagyok (A nagy Lebowski), csak olyan lassan toltott be, hogy a felenel feladtam. Reggel orara mentem, ahol 3 fos csoportokba oszlottunk es elo kellett adni, "mit tanultunk iden". Person in Ministry az ora neve, gyakorlati tantargy, el kellett jatszani, hogy egy Istentisztelet elejen hirtelen kapott hirdeteseket kell a gyulekezettel spontan kozolni, bemutatkozni, bemutatni egy masik szemelyt, spontan imadkozni, enekelni a liturgiabol es felolvasni a Bibliabol. Hat be voltam tojva, de megoldottam, sot, meg poenkodni is sikerult kozben, szoval nem volt gaz, csak megis annak ereztem. Ekkor jottem ra, hogy meg mindig nem erzem magam ide tartozo egyennek. Meg mindig idegenkent tekintek itt sajat magamra. Es hiaba elnezoek, hiaba dicsergetnek kedvesen, ezt ok is jol tudjak: a srac Magyarorszagrol, aki "csak" 9 honapra jott, hogy az itteni eletet tanulmanyozza. Igazabol nincs mindenre szuksegem azok kozul, amiket itt tanulok (persze, jo, hogy latom!), de mindenki jol tudja, hogy ezt a fajta liturgiat en sosemfogom a gyakorlatban hasznalni. Mindenesetre a vizsgan atmentem, es ez a lenyeg! Igen, megcsinaltam! Es bevallom, valamilyen szinten meg orultem is magamnak (meg ha hibaztam is meg gaz volt az egesz), de megcsinaltam. Az I-grouppal ma kinai kajaldaban ebedeltunk, szinten sikerult olyat valasztanom, amirol fogalmam sincs, hog mi lesz: kesudios csirke. De finom volt! A ketchuprol es a mustarrol itt egesz mas elkepzelese van a kinaiaknak, mint otthon. Elobbi edeskes es folyekony, a szorp es a lekvar kozotti atmenetet kepezi halmazallapotilag. Utobbi kegyetlenul csipos es borzaszto az ize! ebbol nem is tettem a cuccomra. De finom volt a kaja es jot beszelgettunk. Utana visszajottem a szobamba, szokasos netezes, majd delutan orak. Az utolson irtunk egy zaro tesztet, remelem sikerult. Nem volt tul nehez, de azert megis. Idegen, szakszavak jelenteseit kellett kitalalni. Ami sokszor meg otthon sem egy egyszeru feladat, nemhogy angolul. De szerintem meglesz. Aztan az egyik sraccal 8kor beultunk a kis terembe, ahol a Biblia olvaso esteket tarjuk es gitaroztunk 2 oran keresztul. en megmutattam miket irtam, o is megtette ugyanezt, aztan jatszottunk egy kis Pearl Jam-et, meg uvoltoztunk hozza, ahogy kell, majd masok is csatlakoztak. Vegul megjott a pizza, a sorok meg a borok, es elkezdtuk a teologiai vitat. Allitom, ez volt a legkemenyebb este. Olyan melyre megyunk minden alkalommal a temaban, hogy idonkent csak pislogok. Aztan ma, kulonoskeppen durva volt. De a szo pozitiv ertelmeben. Arra a megallaiptasra jutottam, hogy talan itt tanulok a legtobbet. Nem azt mondom, az oraim is mind hasznosak! De ez azert teljesen mas. Itt sokszor nem csak a gondolatok, de az erzelmek es az indulatok is elszabadulnak. Aztan valoszinuleg azert tetszik ez ennyire, mert hianyzik a "drama" az eletembol ujonnan. Marmint, dramazok en eleget -magamban, csak ugy korulettem nagy a csend.

Noh, aztan az van, hogy mar csak par beadandot kell befejeznem es vege a szemeszteremnek. Karacsonyra is szilveszterre is meg vagyok hivva, de errol majd kesobb. Most csak annyit, hogy aki tud, az legyen azokkal, akiket szeret. Aki meg nem tud, az azonnal lepjen veluk kapcsolatba!!!

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr431603742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2009.12.17. 22:35:50

Hát ezen a Karácsonyon és sem lehetek mindenkivel, akit szeretek, és ez nehéz lesz..de annál jobb lesz május végén!

Samesz 2009.12.18. 05:13:24

@gyermekszoba: hat meg jovore! Marmint most konkretan a Karacsonyra gondolok! = )
süti beállítások módosítása