HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.03.20. 03:47 Samesz

Egy ujabb hatar

A het elso fele esos volt. A het egeszeben nehz volt. A het osszessegeben erdekes volt. Na, inkabb kifejtem: Szoval szerdan volt St Patrick's Day, ami valami iIorszagbol jott unnep, szerencse, zold, szivarvany meg arany. A sracok az udvaron sutogettek, aztan hallottam Zeke hangjat, es volt a hutomben Guinnes, es megleptem vele, mert ir, es orult is neki nagyon. Szoval lementem, beszelgettunk, nevettunk nagyokat aztan Sarah egyszercsak eszbe kapott, hogy en mar alig vagyok itt, es nekem latnom kell az oceant, szoval lehozta a laptopjat es keresgelni kezdett utvonalakat, lehetosegeket. Alig jutottam szavakhoz. Aztan meg meg is dicsertek a kedd esti prezentaciom miatt, mert hire ment, hogy "jo voltam". Igazabol mindenki tudja, hogy szerintem nem, de orulok, hogy igy latjak.Ezek a dolgok marha jol tudnak esni. Aztan Roger meg Zeke mondtak, es meg kesobb Mike is, hogy segitenek nekem Pearl Jam koncert jegyet venni, mert Igen, idejonnek Columbusba! Csak nagyon nehez jegyet szerezni, aztan felo volt, hogy mire hivatalos lesz, lekesek rola. Ezert megkerestek a barataikat, meg ok is minden utat korbejartak, aztan vegul Roger ajanlott valamit, ami valoszinu mukodhet.

Aztan ideges voltam mert csutortokon is volt egy prezentaciom egy masik orara, de ott is poenkodtam, meg atadtam az uzenetet es ez is tetszett nekik. Szoval osszessegeben jo volt, csak elfaradtam kicsit. Aztan el akartam menni a bankba betenni a penzem, de pont elottem zart be, viszont megerte meg ergyreszt setaltam egy jot a gyonyoru napsutesben, masreszt gondolkoztam sokmindenen. Arra jottem ra, hogy nem akarok hazamenni. Ugyertem felek hazamenni. Mikor idejottem, a totalis ismeretlenbe indultam, elorol kellett kezdenem mindent. Es tudom, hogy ez most sem lesz maskepp, amikor hazamegyek; nagyon sokminden valtozott, tobbek kozott en is es nem folytathatom ott, ahol abbamaradt az egesz. Majus 25-en mar mindannyian tul leszunk azon, ami augusztus ota tortent. Es amit nehezen viselek meg mindig, hogy sok olyan van, amiket nem tudok ide leirni. Sok olyan tortenik, amiket csak akkor abban a pillanatban lehet erezni, amikor eppen atelem oket. Es ilyenkor mindig arra gondolok, hogy ezt nem fogom tudni megosztani senkivel. Az itteniekkel azert nem, mert nem tudom ugy elmagyarazni, hogy az rendesen atmenjen, az otthoniakkal meg azert, mert nincsenek itt, es mire hazamegyek, talan elhalvanyunknak. Gondolok itt aprosagoltol kezdve mindenre: fagyott foldbol kibuvo fuszalra, tavaszi rugyezo fakra, regi amerikai autokra, amik lattan leesik az allam es elkialtom magam, hogy "Oooafrancba ez de milyen gyonyoru!", csomo ilyesmi elmenyre.

A masik, hogy nem vagyok kesz. Jo, tudom, hogy van meg 2 honapom es egy hetem, de akkor se leszek kesz. Nem erzem elegge felkeszultnek magam arra, hogy hazamenjek es eljem az eletemet. A masik meg, hogy jo itt. Tessek megnyugodni, fel fogok szallni arra a gepre! Es haza fogok utazni, csak lelkileg egy kicsit meg leszek szeppenve. Ennyi.

Szoval miutan elmentem a bankba, elaludtam es 9 utan arra ebredtem, hogy valaki a nevemet kiabalja. Megint lent voltak a sracok, tuzet raktak, szoval lementem hozzajuk, soroztunk, raktunk meg nagyobb tuzet. Phil beallitott ket darab 3-4 meteres deszkaval, amit a Krogertol hozott, probaltuk eltorni, Shaun hozott fureszt ... egy csomo vicces dolog egyrakason.

Ma reggel meg elmentem a bankba, jol befizettem egy rakat penzt, es visszasiettem az internetre, hogy megvegyem a koncerjtejegyeket. Es megvettem!!! Nem nagyon fogtam meg fel, hogy ott leszek a kedvenc bandam koncertjen, de ott leszek!

Most Phil elhozott Eastonba, ahol vettem egy nagyon kiraly kockas rovidujju inget, o egy frizbit, amivel jatszottunk a parkoloban es tok jo volt, most meg ulunk egy konyvesboltban, ami mindjart zar. Epp 2 idegen sraccal beszelgetnek tok komoly dolgokrol.

Jah, es a jovo heten szunet, mert most van a felev fele. A nyar elkezdodott, e igy tok hirtelen, a fejem meg megint zsong a sok gondolattol. Kicsit olyan osszevissza. De osszessegeben jo, egyre jobb. Elvezem. Barcsak latnam a jovot, vagy kapnek valami segitesget...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr881853782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2010.03.21. 12:16:07

Itt van a jövőd Pilisen!
süti beállítások módosítása