HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.09.30. 02:17 Samesz

Vicces

A mai napom is alapvetoen jol telt. Reggel Oszovetsegen meg mindig a teremtes tortenetet boncolgattuk. Szeretem ezt a reszt, mar sokat elmelkedtem rola. Aztan kiscsoportoson sikerult olyat mondanom, hogy a tobbiek csak pislogtak, hummogtek es szemoldokuket emelgettek. Szerintem egyre kiralyabb vagyok. Bringaturan is sikerult mindig csendet teremtenem 1-1 elmes, frappans, vicces megjegyzessel, utolag is bocsi a beszelgetes megzavarasaert! Hihi

Aztan meg kellett celoznom a boltot, remenykedve kedvenc penztaroskislanyunk ottleteben, de sajnos csalodnom kellett, ismet nem lattam. Lattam viszont mast. Olyan igazi, katonai, zold, terepszinu ponyvas Hummert, a regit, kettot is! Noh, nem a boltban termeszetesen, hanem meg az utcan. Es szembe jott Mike is. Rakerdezett futtaban, hogy van-e Magyarorszagon Santa Claus es hogy jar-e vele a krampusz. Mondtam, hogy igen, csak hatodikan. Erre nagyot vigyorgott es mondta, hogy akkor errol majd meg akar velem beszelgetni, csak siet. Hat erre aztan kivancsi vagyok! Aztan jo volt a bolt megint. Csoppet jol toljak a temat yankee testvereink. Ki volt irva, hogy a kakajoo csak 1$, nah mondom hol a kandikamera? Aztan nem volt sehol. Ugyanis a kakao 3 nap mulva jar le, ezert jol learaztak. 200Ft-bol 4 liter fincsi kakao, hihetetlen! Mondjuk a heten megszivtam, mert megsavanyodott fel gallonnyi, es megneztem, aznap jart le a szavatossaga. Azt sajnos ki kellett ontenem, de most megterult a dolog. Es orul a fejem. Es egesz nap zuzom a kakaot a torkomba bele.

Az ebed ismet erdekes volt: chips, arra daralt hus, a tetejere pedig salata. Igazabol nem chips, a taco-hoz tudnam hasonlitani, de meg nem fejtem, mi lehetett. Sracok melle ultem, persze sportrol beszelgettek... Meg a focit se vagom! Nemhogy a baseballt vagy az amerikai focit!

Betoltam hat es mentem enekkarra. A holnapi IT-re probaltunk, jo lesz, ezt igy tenyleg nagyon tudom elvezni! Zsirprofi a korus... Mondta a korusvezeto neni, hogy majd egyszer gitarozhatnek is es beajanlott az ezert felelos lanynal. Mar el is kezdtem izgatottnak lenni!

Es most film egy ujabb, szamomra meg ismeretlen sor tarsasagaban, Corona a neve.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr21417298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása