HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.10.16. 06:40 Samesz

Magyar nepmese - van, ami vegig kiser egesz eletedben

Ejj, de csuda reggelem volt. Almomban megint szerencsesen kikapcsoltam azt a hulye vekkert, pedig nem konnyu! Amikor eberen probalom leallitani, mindig szenvedek vele. 5 perccel orakezdes elott riadtam fel ismet a lepcsohaz ajtajanak csapodasara. Beertem! Hat jah, tegnap tul jol ereztem magam vegre ahhoz, hogy eljojjek aludni.

Aztan ma volt a veradas, amire par hete jelentkeztem. Keszultem, vannak nalam mutet utani zarojelentesek es vizsgalati eredmenyek. Remenykedtem, hogy itt adhatok vert. Rogton kezdtem is, hogy van par kerdesem, problemam, miegymas. Aztan odajott a doki neni, egy kedves, fekete, fiatal no es legnagyobb meglepetesemre azt mondta, miutan meggyoztem jol letem felol, hogy adhatok vert, ez Amerikaban nem szamit! Aztan feltett nehany kerdest, hogy honnan vagyok, mikor jottem es akkor jott az, ami utan szep magyar szavakat sutyorasztam az orrom ala, mig visszasetaltam a szobamig. Es meg azutan is. Ugyanis csak masfel honapja vagyok itt. Ahhoz, hogy vert adhassak 3 eve kell az USA-ban lennem!!! Miert? Hogy az a sok egeszsegtelen, zsiros, muanyag kaja totalisan beepuljon a szervezetedbe? Lehet egyebkent, hisz kepzeld csak el Johnny-t, amint a hatamas Ford F-350-esebol tuzoltok operaljak ki hatalmas testet egy baleset utan. Hat nem adhatjak neki az en finom palinkakon, jo Tokaji borokon, Bosnyak teri csokiscsigakon, anyu kalacsan erlelodott, europai vilagnezetu, magyar virtusu vorosvertestjeimet es feherversejtjeimet! Mindegy, en ujra megprobaltam es nem adom fel. Addig probalkozok, amig sikerul vegre vert adnom!

Este Krogers, furcsan vegyes seta. Ismeritek azt az illatot, amikor az ido meg elviselhetoen hideg, de mar enyhen csipos , osz van, de mikor beszippantod az orrodbol es a tudodbol egy gondolat indul tovabb az agyadba, ami eszedbe juttatja, hogy igazabol ez mar majdnem, vagy talan mar a tel. Talan a hideg fold illata, talan a szurke huvos felhoke, talan az egyre farado nape, nemtudom. Csak azt, hogy utoljara ez az illat Pilisen esett ilyen jo. Leszalltam a vonatrol, szokas szerint pentek delutan, es a jatszoter felol jott felem ez az erzes. Ahol felnottem, ahova a gyermekkori emlekeim fuznek. Akkor is emlekek hada csatazott a fejemben, most is visszagondoltam sokmindenre. Akkor azt fogalmaztam meg, hogy ez az illat, es sok mas csak Pilisen olyan, amilyen. Nyilvan a mult teszi oly intenzivve, egyedive. Akkor azt gondoltam: "itthon vagyok". De ma... megdobbentoen ugyanolyan volt minden. Miert? Miert volt az az elso gondolatom, hogy most is itthon vagyok? Tudtam hogy nem, de akkor az a kulonleges illat-erzes, ami csak az igazi otthonomra jellemzo miert volt ma ott a Krogers parkolojaban?

A boltban jobbnak lattam kiprobalni a bankkartyamat, mielott vasaroltam volna. Szerencsere pont olyan automata van, ami nekem kell. Szerencsetlensegemre nem tudtam penzt kivenni, es termeszetesen a csekkfuzetet sem fogadjak el. A kartyaval nem tudom mi lehet, majd holnap utana jarok, a csekkfuzettel meg az a baj, hogy kezdo, elso fuzet, amire a bank nem nyomtatta ra a nevem igy azt hiszem kb sehol nem fogadjak el. Legalabbis eddig 2bol 2. Felteszem a kerdest, akkor minek van?...

Es az utolso bekezdesben szinten valami kulonleges. Ezuttal semmi kozom hozza, csak egy jobarat mutatta. Jol megneztem, es ismet jol ramzuhant par sulyos gondolat. Csak 7 perc, egy hangszoro, nyugalom es igeny eseten tea, kakao stb. szukseges hozza.

www.youtube.com/watch  <-arra tessek kattintani

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr311453430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása