HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.11.01. 04:55 Samesz

Halloween - Reformacio

Ismet koszonet a Facebook-nak! Epp indultam volna boltba, mikor Phil irt, hogy mi van velem stb. Le akartam razni, hogy boltba kell mennem amig vilagos van, de mondta, hogy neki is kell mennie, menjuk hat egyut. Es lancreakcio indult be. Elmentunk valahova nagyon messzire. Annyira azert nem, de errol majd kesobb. Szoval volt ott egy bolt, hatalmas, mindenfelevel. Phil megmutatta milyen soroket erdemes kiprobalni, vettem is parat, aztan megallt egy polcnal, levett egy uveg bort es odanyujtotta azzal, hogy egy szerinte magyar. Hat nem Kadarka volt??? Es mogotte!!! Jajj ott oromkodtem komolyan 10 percig!!! Egri Bikaver, Tokaji Furmint, Aszubol 3,4,5,6 puttonyos!!! Utobbi 57$ volt, majdnem 12000 Ft. Elgondolkoztam rajta eleg eroteljesen, de maradtam a Furmintnal! Ojjjeeee!!! Aztan a bolt tele volt boszorkanyokkal meg ilyesmi. Fizetes utan mondta Phil, hogy ha aluminiumba oltozunk, kaphatunk ingyen vacsorat a kolihoz kozel. Nah persze, hogy belementem. O csinalt maganak egy jo kis ruhat, rarajzolta Luther arcat es a rozsajat, Happy Reformatoin Day!!! felirattal, en egy hatalmas keresztet csinaltam nyaklancnak es egy "sapkat". Viccesen neztunk ki az utcan, de ez ma normalis. Hatalmas sor volt, de szerencsere 3 sraccal jot elbeszelgettunk az Elet ertelmerol - a film - Douglas Adamsrol, Lutherrol es sokminden masrol. Aztan megkaptuk a kis boorito-nkat, ami majdnem olyan, mint a gyros, csak bab meg rizs van benne hasonlo husos-salatas koritessel, hazahoztuk, megettunk, ragyujtottunk egy sorre es megneztuk a Gladiatort. Szoval a "fel ora mulva jovok, csak leugrom a boltba" kicsit hosszabb lett, mint gondoltam, de nagyon jol ereztem magam!

Reformacio vagy halloween? Ha lehet, mindkettobol kivennem a reszem. Persze, nem a pogany-szellemvilagos-kelta kultuszra gondolok, hanem az "oltozzunk batran hulyen es menjunk az utcara" illetve a "legyunk vidamak egymas kozt"-re. Es mindezt azert, mert Reformaciora mindig szuksegunk van. "Mindig megujitom magam, bennem napenergia van" - hat valahogy igy. Olyan ero birtokaban vagyunk, amit fel sem tudunk merni. Szeretet es szabadsag. Hasznald ki! Hasznald jol!  - Ezt tanultam ma.

A hutom!!! = )

A hulye!!! = )

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr261490159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2009.11.01. 12:17:56

Tök jól nézel ki! A másik srácról nincs kép?
süti beállítások módosítása