HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.11.26. 07:58 Samesz

Cleveland ujratoltve!

Ma nem volt tanitas. Szunetet kaptunk, halat is adtam a halaadasert! Ez itt ilyen nagy unnep, amit szeretnek a nepek, de majd ha latom, hogy is megy ez holnap, leirom. Reggel raerosen felkeltem, kb delben, beraktam mosni az egesz agynemumet, tekintve, hogy ugy sem leszek itthon par napig, csak megszarad vasarnapig. Hajat mostam az uj samponommal es az uj hajbalzsamommal, ami marha nagy es marha nehez es a multkor raesett a labujjamra zuhanyzas kozben. Szerencsere senki nem ertheti, amikor ilyenkor hangosan kiabalni kezdek, olyanokat, hogy a "jo edes kinkeserves nyavalya vigyen el a tulvilagra te szerencsetlen, alavalo hasznavehetetlen suttyo ... " - a magyar nyelv szepsegei, hehe. Aztan egy kicsit megigazitottam a mar tobb, mint egy honapja novo borostamat, hogy kisebb legyen a hasonlosagom az osemberhez. Pakolgattam es vartam, hogy a srac, aki felajanlotta, hogy elvisz, jelentkezzen. Aztan vegul elindultunk. Jo nagy dugo volt, a GPS szerint az atlagsebessegunk 45 mph volt, a megengedett 70 helyett, ebbol is latszik, hogy az ut elejen mennyire lassan mentunk. Mondjuk sikeresen vegigaludtam a felet hatul, mig a srac az anyukajaval kellemesen eltarsalgott, aztan mikor megerkeztunk olyan ugyes voltam, hogy az oltonyt, amit hatra akasztottunk, es raadasul nem is az enyem, ottfelejtettem. Szoval azt meg holnap vissza kell vadasznom.

De voltam ma enekkaron, magyaron! Es meg gitaroztam is, mert egy ifis eneket tanultak, es en (probaltam) megtanitani, aztan amikor majd jovo heten puspok urunk es orszagos felugyelonk latogatasat teszik az USA-ban, valoszinuleg ujra itt tudok majd lenni, bar ez meg egyelore kerdeses. De ha jovok, akkor meg vagyok hivva a korusba is!

Elalvas elott pedig ismet egy hasznos, hosszu es tema-dus beszelgetes egy-ket sor mellett.  Ezuttal kaptam par 1000W-os halogen izzo - jellegu megvilagosodast az agyamba bele onmagam meghasonlulasaval, megvalositasaval es a megfelelesi kenyszereimmel kapcsolatban. Talan elobb onmagamra kellene ralelnem, utana gondolkozni csak azon, hogy ki akarok, kinek kellene lennem. Nem mar azon parazni, hogy "jajj x es y mit fog szolni ha ...". Szoval ismet megfogadom, amit mar megfogadtam: eljen a dudeizmus!!! (Hey dude! Take it easy! - He haver! Csak lazan!)

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: laza gps auto fogadalom cleveland megvilagosodas gitar enekkar oltony puspok dudeizmus


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr171553216

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: tropical-gardens-rv-park.com 2017.12.10. 02:13:49

Fényadók 23, 24 - Kérdések amikre sose fogunk választ kapni

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása