HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.12.20. 07:03 Samesz

Ma egy picit hazamentem

Sokan kerdeztek, haza fogok-e utazni karacsonyra. Igazabol a penzem meg lenne ra, csak a lelki erom nem. Es itt ugyancsak visszacsatolnek a "mit er az egesz foldi bohockodas a foldi dolgokkal, ha nem a szeretteiddel toltod az idod?" - temahoz. Mert anyagilag jol vagyok, es jol is van ez igy. De nem birnek meg egyszer elszakadni. Igy se szakadtam meg el otthonrol, nemhogy visszajonni meg 5 honapra! Meg csak felidonel se lennek. Szoval maradok es itt toltotm az unnepeket, az uj evet. Ha mar Amerikaban vagyok, hasznaljam ki az itteni adottsagokat. Szoval mindket unnepet itteni barataimnal fogom tolteni! De addig maradok a gondolataimmal.

Ma eleg sokmindenkivel tudtam beszelni, egyesekkel nem is akarhogy! De ne szaladjunk elore. Szoval a mai napom egyfajta nosztalgiazassal, informaciogyujtessel zajlott innen a szobambol. Kivel es mi tortenik otthon. Volt par izgalmas hir, nehany meglepo fordulat es egy telefonhivas, amit, be kell hogy valljak, azonnal sejtettem, hogy ki kovet el. Felismertem a hangjat, persze nagyon orultem neki. Kedves barataim ugy gondoltak, szerveznek egy karacsonyi party-t, ahova en is hivatalos lennek, ha nem csusszant volna az utamba egy ocean. De sajnos nem tudtam elmenni, ok viszont ugy gondoltak, hianyolnak, ezert felhivtak. Jo volt hallani oket, hianyoznak nagyon. De nyaron bepotoljuk! Jajj, annyi minden bepotolni valom van... egyesek mar listat irnak a kozosen betervezett dolgainkrol, amik vagy elmaradtak eddig, vagy csak most jutott eszunkbe, hogy "jee, ez is milyen jo lenne". - Es valoban, milyen jo lenne mar ...

De egyelore csak az olvado ho, a sejtelmes napsutes es a par nap csend az, ami korulvesz. Meg amit ki kell hasznalnom, elveznem, stb ... No de addig is, en most fogom magam es elteszem magam Kristof maci melle!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr831610294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása