HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.01.02. 04:55 Samesz

Happy New Year!

Yeah! Ez atom volt! Sarah jott ertem delutan, hogy elvigyen hozzajuk Springfieldbe. Beszelgettunk es jo zeneket hallgattunk a kb 1 oras uton. Aztan megerkeztunk es igencsak alcsodalkoztam a helyen, ahol laknak. Kis, kontenerlakasok, nem tul nagyok, kb 4x15 meteresek lehetnek, egymas mellett sorban jo sok. Kivulrol kicsit ilyeszto, de belul mar baratsagos. Eleg tagas, 2 kisebb szoba van, furdo, konyha resz meg egy nappali. Van 2 cica, egy kutya es valami marha ari gyik Afganisztanbol. Sarah ferje tok jo fej, sokat beszelgettunk filmekrol, punk meg rock zenekrol, meg kb mindenrol. Jah, es nagyon jol foz! Csinalt nekunk vacsorat: rizst, krumplipurevel es csirket, amibe valahogy beleapplikalt sajtot. Ennek a kajanak igencsak orultem a sok gyors- meg fagyasztott borzadalom utan. Vacsi utan pedig olyan tortent, hogy csak na! Kocsiba ultunk es elmentunk egy kiskocsmaba, ahol Jim (Sarah ferje) egyik rokona koncertezett Szilveszter.. akarom mondani New Years Eve alkalmabol. Country zenet jatszanak es tele volt a hely cowboy-kalapos, kekfarmerbe beturt inges, meg tetoval, meg hosszuhaju-szakallas fickokkal! De volt cowboy-borkabatos csaj is. Hat valami eszmeletlen kiraly volt! Bevallom, nem nagyon birom a country-t, ugyertem, meghallgatom es van 1-2 szam, ami tetszik, de ha valaszthatok, akkor inkabb mast valasztok. Igy, eloben, egy (nem tul) fustos billiard asztalokkal megtoltott redneck helyen viszont kimondottan elveztem! Nagyon-nagyon jol ereztem magam! Nem vartuk meg a veget, hazamentunk ejfel elott, Jim kibontotta az Egri Bikavert, amit Washingtonban vettem, es ejfelkor elenekeltem nekik a Himnuszt. Talan az elotte elfogyasztott soroknek koszonhetoen nem gyultek konnyek a szemembe, pedig azert hianyzik rendesen Tiszanak, Dunanak habjainak zugasa, Kunsag mezei, Tokaj szolovesszei, var, mi kohalom mar, a berc es a volgy...

Hajnal haromig jatszottunk az X-boxon valami verekedos jatekot, aztan mar eleg faradtak voltunk, hogy bezuhanjunk az agyba. Hu, de az az agy milyen kenyelmes volt! Puha, rugos, a takaro kellemes. En olllllllyan jot aludtam benne, hogy csak nah! Parszor bejott a macska nyavogni, mondtam neki, hogy csitt, azan aludtam tovabb.

Ma Jim amerikai palacsintat sutott, amihez volt mar szerencsem korabban tobbszor is, de ez most mas volt! A tesztaba belerejtett csokit! Ahh, de finom volt! Aztan kesobb elmentunk egy plazaba, ahol dolgozik, megneztunk par uzletet: egy feng shui boltot, ahol tok jo kardokat is lehet kapni, meg az o uzletuket, ahol mindenfele hulyeseget lehet kapni. Az egyik munkatarsa, mikor hallotta, hogy magyar vagyok, megkert, hogyha legkozlebb jovok, hozzak mar neki egy vizslat!

Ebedelni valami klubba mentunk, utana haza hozzajuk, neztunk TV-t es almosak voltunk, majd nagy hoeesesben visszajottunk a koliba. Jo kis ... ize, azt akartam irni, hogy hetvege volt, de az azt hiszem, csak most jon. Szoval jo kis uj evi moka volt ez. Ismet sok erdekesseggel talalkoztam es gyarapodtam.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr821638683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása