HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.03.12. 06:33 Samesz

Summertime

Ma apa reggel elobb elment hangolni, aztan kicsit egyedul voltam, de nem sokaig, mert hat suliba kellett mennem. Megbeszeltuk, hogy az ebed utani oram utan en valoszinu elmegyek uszni, mert komolyan fenyeget a hizas dolog. Szoval most a vegen nagyon ra fogok gyurni erre az uszas dologra. Az ora ebed utan jo volt, csak nem nagyon tudtam koncentralni, mert megtudtam, hogy a Pearl Jam beiktatott 11 extra koncertet a Keleti Parton es tobbek kozott Columbusban is jatszanak majd majus 6-an. Ami azt jelenti, hogy kb nem erdekel, mennyi lesz a jegy, de bejutok valahogy. Nezeh lesz, mert csak egy rajongoi klub tagjai vehetnek jegyet, de addig kuzdok, amig meg nem lesz a dolog. Ha mar idejonnek, ha mar az oszit "elszurtam", ezt nem fogom kihagyni!!!

Aztan kicsit beborult, de nem hult le. Ma az uj papucsomat probaltam ki, be kell jaratni, mert a bal labamat kicsit vagja a pant, de szerintem nem lesz baj. Szoval az uj rovidujju pulcsimban elmentem uszni. Vagyis, nyilvan levettem uszashoz... Vittem magammal masik pulcsit is, hatha lehul, de nem. Siman hazajottem mezitlab "poloban" csopogo esoben ugy, hogy nagyon kellemesen ereztem magam. Aztan megneztunk egy filmet, es 10-11 korul meg lementunk setalni. Azt hiszem, itt mar siman nyar van. Azert kicsit durva, hogy a ket - ket es fel hettel ezelotti fel meteres ho maradvanyai, az udvaron oldalra tolt hokupacok - amikre ugraltam - meg 1-2 helyen ott vannak, en meg nyari papucsban setalok el mellettuk. De orulok neki, ugy erzem, itt a nyar (tavasz), es szepen lassan kinyilik elottem a vilag. Megnyilnak a dolgok az orrom elott: nem csupan a termeszet es a joido, de lehetosegek, eselyek, gondolatok es igazabol minden. Nagyon jol erzem magam.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr751833206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2010.03.12. 21:31:41

Aztán azért legyen kedved hazajönni!
süti beállítások módosítása