HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.03.13. 07:53 Samesz

All you can . . .

Minden, amint meg tudsz ... ez a mai nap jelmondata! Reggel elmentunk setalni a German Village reszebe a varosnak, ami eleg gazdag es jol rendben van tartva, talaltunk egy kellemes parkot, meg tok jo utcakat es setalgattunk. Utana elmentunk egy sportboltba, ahol vegre vettem magamnak cipot. Igaz nem Vans-t, amit akartam, hanem egy szolidabb Converse-t, meg egy TEVA szandalt is, plusz egy halozsakot, mindezeket potom penzert. Szoval nagyon orultem ezeknek, olyannyira, hogy az "ebedloig" a tetoablakon kimaszva integettem az embereknek a napsutesben kb. mint anno Janos Pal a papa-mobilbol, csak igy viccesebb volt. Meg itt mar polos - rovidgatyas ido van. Egy olyan helyre mentunk, ahol nagyon sokat lehetett enni, pontosabban annyit, amennyi beledfert, ugyanis csak X-osszeget kellett fizetni, utana rad volt bizva, hogy gyomorrontasig vagy hanyasig eszed magad, vagy esetleg meg tudsz allni elotte. Szerencsere megalltunk elotte, de igy is rengeteg mindent magunkba tomtunk. A legviccesebb resze a kave volt. Mert nagyon rossz izu kavet talaltunk csak, de rajottem, hogy fagyival fel lehet javitani. Aztan apa meselte, hogy a kishugom gyerekkoraban ilyen helyeken csak fagyit evett, gondoltunk, keszitunk fenykepet a fagyi-masinarol hasznalat kozben, az o emlekere, hogy erezze, gondolunk ra. Sajnos tulsagosan a fenykepezesre koncentraltam, igy a fagyi kicsit tulcsordult a bogren, igy kisebb veszteseg aran hatalmasat rohogtunk a kezemre omlo foldi javakon, majd paran meg rajtunk kivul szinten nagyot mosolyogtak az oromunkon.  Konkretan ragadt az eges kezem a fagyitol, de legalabb finom lett. Ezutan a Walmartba mentunk, ahol kb. minden kezem ugyebe kerulo dolgot kiprobaltam. Igazabol csak hianyzik a TESCO-s szorakozas, hogy hulyeskedunk a dolgokkal, igy bicajoztam egy kicsit, meg felprobaltam sisakokat, baseball utoket nezegettem, sapkakat vettem fel, kulacsokat meregettem, hordozhato kaves-b-gre-termoszokat, amiknek mar eleve kave szaguk volt, stbstb... aztan vettunk joooo olcso sort, najo, a legolcsobbat, mert Thad ma estere is meghirdette a beer-pongot. Szoval hazajottunk, aztan atmentunk, apaval nyertunk egy kort, es o visszajott a szobaba, de en maradtam jo sokaig. Ma is vicces volt, sokat nevettunk, meg sok sort megittunk. Igazabol, bevallom, kicsit (nagyon) ez is hianyzott, hogy rohogjunk ertelmetlen es hulye dolgokon, marhasagokrol beszeljunk nevetve esatobbi.

Osszegezve a mai napot: csomo-csomo minden van, amiben nem lehet most reszem otthon, de legalabb ugyanennyi lehetosegem van itt; ma papucsban poloban setalgattunk, degeszre zabaltuk magunkat, markas cuccokat vettem tok olcson, uj barataim vannak, tok gazdag kornyeken ejtozunk, szoval csupa jo dolog. Aztan esett az eso keso este  a jatek utan igy egy kicsit, termeszetesen kimentem megazni, persze nem nagyon, de jo volt. Olyan, mintha az aldas csak hullana az egbol ram: tudom honnan jon, jol esik, nem tart orokke, de csak egyszeruen nagyon jo, hogy eppen itt van, mert felfrissit, megujit es eltet. De csak most vesz korul, ki kell hasznalni, ahogy csak tudom.

egy picit elfelejtett tabla (a jeg nem biztonsagos, tilos korcsolyazni)

 egyet a Hugi kedveert = )

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr1001835993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása