HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.08.28. 18:29 Samesz

Mertekek

Mint mar emlitettem itt minden hatalmas, itt mindenki kedves es lassan ugyerzem, itt minden tulzas.

Tegnap mar nem birtam magammal, delutan elmentem setalni egy korre. A figyelmeztetesnek, miszerint a vasuton tul ne menjek, mert arra van a getto, eleget tettem, de idonkent elgondolkoztam milyen pici is vagyok a nagyvilagban. Atmentem egy parkon... nem tudtam, h merjek-e, de aztan mertem. Kozben azon gondolkoztam, hogy a Helyszinelokben pont az ilyen helyekre mennek ki, vagy Mulder ugynok is sok hasonlot lathatott... Erre az egyik kanyar mogott ott allt 2 tetovalt srac. Soroztek. Megallt bennem minden egy pillanatra, csak en nem. Kokemenyen elsetaltam mellettuk. Erre ok? Tok kedvesen (?) ramkoszonnek, hogy Hy dear, meg Hello bra', de a felet nem ertettem. Az angol sem megy jol, nemhogy a szleng.

Bakker, ha ranezel valakire az utcan olyan kedvesen visszakoszon, mintha ismernetek egymast. Jott szembe egy bicajos csavo, megneztem a gepet, erre mosolyog es koszon. A csajokkal ugyanez a helyzet =D

Aztan voltam boltban. Bolt? Egy kisebb Tecso. Vettem egy tejet, egy teat meg egy narancslevet. 1-1 flakonnal. No  de a flakont itt gallonban merik. Nem tunik soknak, de majdnem 4 liter. Alig birtam hazavinni.

Valamelyik papiromhoz kellett a sulyom meg a magassagom. Mondom, 180 centi, 60valamennyi kilo. Erre Debbie nez ram, mosolyog, huzza a szajat: inch? font? mittudomen? Hat mit tudtam en!

Fura, csak remeltem, hogy az angolul beszelessel lesz "csupan" gondom. De annyira mas itt minden. Kell egy kis ido, mig megszokom ezt a vilagot.

Amugy nem kell aggodni, jol vagyok, egyre jobban. Persze neha atom egyedul erzem magam, de olyankor az jut az eszembe, hogy kb 300 millio yankee vesz korul. Es amugy is, a tanitas meg el sem kezdodott, alig vannak itt emberek. Lassan-lassan be fog indulni az elet. aztan lesz itt akkora porges, hogy a vegere mindenki bele fog szedulni. Majd teszek rola ;)

A kolesz ajtaja, szoval nem kell aggodni!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr811344693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamicicami 2009.08.29. 23:10:26

Szia Sámuel!
Jó olvasni a blogodat, most már két irányból kapom majd az információkat, mert Veronika hétfőn indul a nagy útra!Hamarosan ott lesz nem messze tőled!Kicsit szeretnék most pár nappal idősebb lenni, és tudni, hogy épségben megérkezett...Aztán jöhet a 9 nónap várakozás, és úgy mint te, ő is 2010 májusában végre hazatér!!!!!!
Millió puszi, és vigyázz magadra!!!!!!

Samesz 2009.09.01. 07:52:43

Remelem majd fogok tudni talalkozni vele. Es ne aggodj, biztos minden rendben lesz! En is feltem, foleg Chicagoban, de amint latod, jobban sult el a dolog, mint gondoltam. Van ki vigyazzon rank = )
süti beállítások módosítása