HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.09.21. 05:47 Samesz

Fagyasztott pizza

Hat igen, ez mar a negyedik hetem indulasomtol szamitva. Negy het ebben a furcsa vilagban, ahol, arra jottem ra, arra torekszik mindenki, hogy minden a leheto legpraktikusabb es legkonnyebb legyen. A szabvany-villanykapcsolok mar-mar tokeletes elhelyezesben, mindig kezre esnek es poccre ott a feny, a boltban vasarolt aruk nagyok, hogy sokaig kitartsanak, a kilincset mindket iranyba lehet mozgatni, az ajtok maguktol csukodnak be, es ezek meg a sarki boltba is kocsival mennek, gyalog legalabb 2 perc lenne... Az mondjuk teny, hogy az iment emlitett meretekbol kifolyolag egy nagyobb bevasarlas utan nehez lenne hazasetalni. En is neha szivok hazafele. De legalabb tesmozgas ez is, hehe.

Krogersben megint benaztam egy jot. Vettem a multkor azokat a borzalmas tesztakat ... nah megkerestem a bolt legtavolabb eso pontjat ettol a helytol, es ott fogtam bele a vadaszatba. Ahogy keresgeltem a fagyasztott cucmakok kozott, bejon a sorba egy no, alacsony, molett. Nah, mondom, nem nezek ra, mert azan koszonni kell, en meg nem vagyok most koszongetos hangulatban. Erre o nez engem... es mosolyog! Hat mar ugy voltam vele, hogy Magyarorszagig rohanok remuletemben, annyira nem ertem ennek a "nemzetnek" a lenyeget. Aztan jott a poen: szemembe nez, rammosolyog, 2 ujjat az allara teszi es csak annyit mond: Ari a szakallad . . . Hat majdnem sikitozni kezdtem a rohogestol, de visszafogtam magam, szeles vigyorral megkoszontem, es halk kuncogassal ujra elmerultem a fridzsider nyujtotta lehetosegek tengereben.

Vegul vettem ilyen minipizzat. Azt remeltem, olyan, mint amit a Vissza a jovobe cimu filmben lathattunk: beteszed a mikroba 2 mp-re es a 10szeresere no. Sajnos nem. De legalabb vicces volt. Mert a dobozan kell betenni a mikroba. Az ize? Hat klasszisokkal jobb volt az agyonsozott, osszeragadt tesztaenal, kimondottan elveztem! De meg ez sem volt teljesen inyemre valo. Max majd egyszer megkeresem a penztaroskislanyt es tanacsot kerek tole. Vagy barki mastol.

Uj nap, uj het, uj lehetoseg. Hajra!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr101396011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása