HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.09.24. 03:12 Samesz

Egy honapos alomhatar

Huh, ma szetolvastam az agyam. Raadasul delutan volt 2 oram, mind a ketto 2 oras. Megis porgok. Pedig faradt vagyok elegge. Ejjel szinten sokaig volt a konyv a kezemben. Nemsokkal hajnal egy elott meg le kellett mennem setalni, itt a szobaban (hiaba fujja a levegot az a masina) elviselhetetlenul rossz a levego. Meleg van, bejon a para, ha pedig becsukom az ablakot, megfulladok az elhasznalt levegoben. Szoval ejjel-nappal probalom keringetni az oxigen-molekulakat a szobamban, ami mukodik is, csak hat nem tudom egyesevel lehuteni mindet. Szoval ejjel kint setalgattam az udvaron, erre jon egy oreg, bajszos koma bicajjal. Csak ugy attekert az udvaron. Merthogy ugyebar kerites nincs. Neha delutanonkent BMX-es es deszkas sracok is bejonnek kiprobalni a lepcsoket es a mozgasserulteknek epitett rampat. Aztan csak jott ez a bacsi, koszont, mondta, hogy szep estenk van bringazashoz. Lehet, hogy a budapesti Critical Massrol jott, hehe. De tok igaza volt, poloban es rovidgatyaban majdhogynem csurgott rolam a viz. Ami azert erdekes, mert a napot lassan egy hete nem lattam sutni, csak suru, homalyos furcsaszinu felhokon keresztul. Es eleg sok eso is esett. Talan valami tropusi helyre kerultem? Telen meg jegviharok varhatok. A lenyeg, hogy az idojaras valtozatos,  ilyet is lathatok. Komolyan orulok neki, hogy ez is megadatott!

Es igen, jol olvastad a cimet. Bar mikor ezeket a sorokat irom, meg van nehany oram a teljes naptari egy honapig, de valoban elerkezett az elso 1/9ed resze ittletemnek. Furcsa. Az almaim ejjelente, a gondolataim napkozben meg mindig otthon jarnak, de mar nem faj. Elfogadtam es hozzaszoktam a gondolathoz. A kenyelmes huszonnehany negyzetmeterhez, vidam reggeli ahitatokhoz, mosolygos emberkhez, kedves How ya' doin'?-okhoz.

Holnap nincs tanitas. Mondjuk csak 1 oram lenne. Trinity Days. Fogalmam sincs. Jon egy neni, lesz zene is, meg kaja, ingyen! Es allitolag jo lesz ez, meg minden. Jajj, el ne kezdjek rimekben irni. Kene meg egy sort inni (dierkt volt! = )

Jah igen. Reggeli oran korkerdes: ki vagyok, es mirol kellett lemondanom, hogy ide johessek erre az egyetemre tanulni? A csoporttarsaim mar tudjak a hattersztorit, csak az eloado volt vendeg, o volt kivancsi. Ramkerult a sor, es igy visszakerdeztem: -Mirol kellett lemondani? Hmm, nemtudom ... Az eletemrol? - Szerintem nem vicces, megis nagyot nevettunk ezen. Nem kirohogtek, nem errol van szo. Csakhat jobban belegondolva azert van benne ironia tomenyen. Debbie-nek is elmeseltem, hasonloan reagalt. De en is rohogtem. Mondjuk nem tudom miert. Anastasia, a kazah lany meg azt mondta, ugy erzi neha magat, mint egy cuki allatkerti kis lakos. En valamiert nem jutottam erre a sorsra. Ma volt egy jo poenom az egyik oran, idonkent hozza is szolok a temahoz, ha beszelgetek valakivel, mar majdnem folyekonyan megy, Debbie is mondta, hogy hallja mindenhonnan a jo hireket felolem. Mondjuk nem tudom mikre gondolt, de azt hiszem, nem is baj, amig a javamra megy a dolog.

Aztan utanajartam a helyi tomegkozlekedes fortelyainak. Nem tudom Budapesten most mi a helyzet, de itt 3-400ft egy vonaljegy. Es beszeltem az egyik lelkesznovel, aki, ha jol ertelmeztem, a spiritualis eletert felelos az egyetemen. Majd ad nekem listat a meglatogathato gyulekezetekrol. Van valasztek boven, szoval ha minden jol megy, az is lehet, hogy 35 kulonbozo gyulekezeti alkalmon vehetek reszt hazautazasom elott.

Talpra magyar! Nem folytatom, tessek mindenkinek szabadon ertelmezni!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr671403358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása