HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.10.08. 06:02 Samesz

Jobb, mint otthon ulni

Legalabbis ezzel biztatom magam. Amikor igy nem nagyon tortenik semmi, csak hosszu orakat ulok az eloadasokon es elfaradva visszajovok a szobaba, neha arra gondolok, haza kene menni. Aztan rajovok, hogy most ez a haza. De holnaptol szerencsere lesz a sulin kivul mas is. Ugyertem, az egyetem keretein belul erdekes dolgok. De legyen mindenki kivancsi, ahogyan en is. Hisz nem tudom, hogy egeszen pontosan mi var ram. Annyi elonyom persze van, hogy a programpontok nevei tisztak elottem.

Viszont elkezdtem "vilagi" dalokat megtanulni gitaron. Hogy kevesbe unatkozzak, meg amugy is, egyelore nem nagyon van mast gitaroznom. Hangsulyozom: egyelore! Foo Fighters, Pearl Jam, ilyenek. Es tegnap talalkoztam a penztaroslannyal a Krogersben! Komolyan, reg voltam ilyen izgatott. Nem hinnem, hogy egyszeru kasszanal-fizeteskozbeni-gyors es rovid parbeszedeken kivul barmi is lesz. De azert megiscsak jol esik, hogy valaki 1 honap utan csak ugy felismer es kedvesen ramkiabal a fel bolton keresztul! Szoval ilyenek vannak. Meg Starbuck's-os Phil instant kaveja. Merthogy egyik nap, pusztan kedvessegbol es mert ismeri a kavezashoz fuzodo hattersztorim, a kezembe nyomott egy kis dobozt. "Instant kave, hogy ne kelljen bajlodnod az itteni automatassal." Oszinten szolva nagyon orultem neki, de nem vartam sokat a dologtol. Ugyanis egy kicsit ducibb dobozt kepzeljetek el szazas Multifilternel (ez egy atlagnal hosszabb cigi), benne 10 pici zacsko, mint azok a kis cukrok. De kiprobaltam es kb egy egesz napig eletben tartott. Vagy tenyleg ilyen eros, es akkor orulok, vagy csak nagyon elszoktam mar a mindennapos kavezastol. Minden esetre vegre ebren tudok maradni, ha kell. Es kedvemre elaraszthatom cukorral es tejjel. Mert ugyebar mindig ki vannak teve azok a kicsike kis tejszinek, meg zacsik, de abbol nekem legalabb 6-8 kellene, hogy hasonlitson ahhoz, amit szeretek, aztan ekkora arcom meg meg nincs. Pedig itt mindenki nagyon laza. Rajottem, hogy amikor arrol beszelnek a filmekben, hogy ez a szabadsag orszaga, vagy valami hasonlo, akkor arra gondolnak, hogy emberi jogaidban teged senki meg ne akadalyozzon, kulonben feljelented! Ha sapkaban ulod vegig az orat, senkit nem erdekel, ha torokulesben kenyelmesebb a szeken, senkit nem erdekel. Es ahogy latom, nem elnek vissza vele. Szoval eleg sok mindent megengednek maguknak, de erzik a hatarokat. Moralis es etikett szabalyokon belul maradnak. Tetszik ez a "lazasag". 

De a "Jobb mint otthon ulni" igazabol valami egeszen mas. Persze, cimet sosem csak ugy veletlenul irom oda, mindig van valami konkret vagy rejtett uzenete, ami kapcsolodik a bejegyzeshez. De ami most jon, az eddig csak kevesek szamara jelentett barminemu "izgalmat". Fiatalok voltunk es bohok, tele energiaval, lelkesedessel, azert ott lapult bennunk a "most megmutatjuk, hogy mekkora arcok vagyunk", de izgultunk, mert nem tudtuk hogyan fogadja majd nagykozonseg. Tudod... = )

www.youtube.com/watch <-oda katt (instrukciok: lasd tegnapi)
 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr581435702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamicicami 2009.10.08. 21:34:17

Azt hiszem, most írtad a legfontosabb felfedezést: lazák, de tudják a határokat...és ez nagyon fontos! De nálunk ez még nagy hiánycikk!!!! Sajnos!
süti beállítások módosítása