HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.10.14. 04:26 Samesz

Futesszezon

Az ebresztooram: kicsi, szurke, par gombos, egyszeru digitalis ora. Most kivetelesen be is allitottam es be is kapcsoltam ebersztesre. Csak a baj ott kezdodott, hogy ha be akarod allitani az orat vagy az ebresztes idopontjat akkor 2 egymas melletti gomb kozul kell valasztani. A lenyeg, hogy veletlenul valamikor megnyomtam a masik gombot es sikeresen egy oraval elobbre allitottam a dolgot. Furcsa is volt reggel, hogy olyan nagyon sotet van. Aztan ahogy a feketesegben kivilaglott elottem a mikro kijelzojenek halvany zoldes fenye, akkor lattam, hogy meg 7 ora sincs. Nah, teljes tanacstalansag, az idoerzekemnek annyi. Laptopot be: valoban van meg egy oram "kelni". Igy megprobaltam visszaaludni, miutan visszaszerencsetlenkedtem az ebresztomet a rendes kerekvagasba. Persze nem ment. Pontosabban megint hazautaztam almomban. Most Ferihegyrol vonattal Pilisig egyedul. Sutott a nap es meleg volt.

Bementem orara, es meglepodve lettunk figyelmesek valamilyen zajra. A legkondi meleget fujt!!! Vegre van futes. Nagyszeru. Ennek oromere a melegben es a csodas ejszakanak koszonhetoen, mondanom sem kell, majdnem ott a padban ulve visszaaludtam, igyhat muszaj volt folytatnom az alvast delelott. Epp hogy felebredtem, kopogtak. Beestem valami nadragba, kiteptem a felig kicsuszott hajgimut a kocombol es magamra rantottam az ajtot. Egy ficko volt, hogy megy-e a futes. Hat, mondom azt hiszem. Erre fogok ugyanis hivatkozni, hogy csak hittem. Merthogy futeni nem fut a mocsok. Azert lenyegesen jobb ido van, hogy szerintem a 221-es szoban kivul az egesz epuletben jo a rendszer, de azert megiscsak mar na!

Es elhataroztam, nem a kajan fogok sporolni! Mostmar kb kitapasztaltam, mennyit koltok mire es mennyi ido alatt. Es az eredmeny az lett, hogy egesz jol el vagyok tartva, igy az etkezesi szokasaimat is rendbe teszem. Eddig is volt muzli, nutella, vaj, lekvar, tojas, kenyer, tej, kakao, udito, nehany sor, chips, kis csoki, fagyasztott zsakbamacska es az ebedlos furcsasagok, de mostmar lesz gyumolcs is, veszek olajat es krumplit (van ilyen kis sutos cuccom, csak eddig nem mertem hasznalni) es meg amit csak megkivanok. Ha esetleg futes nem lesz, legyen mi futson. Max majd nyaron a taborokban ledolgozom, hehe.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr381448902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása