HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.12.03. 06:20 Samesz

100. A kedvenc napom

Ma ismet nagyon izgatottan ebredtem, mert a hetvegen kaptunk egy levelet a mai Istentisztelet rendjerol, es benne volt az en nevem is, csak nem tudtam pontosan, hogy mit, hol, hogyan es mikor kell majd csinalnom. Az ora vege elott egy kicsivel ki is jottem, megkerestem az illetekeseket, bementunk a sekrestyebe, kaptam egy szep feher, foldog ero albat, meg Jezust, es nekem kellett vezetnem azokat, akikkel bevonultunk az Istentiszteletre. Egy hatalmas femrud tetejen van egy feszulet, azt vittem, mogottem jottek a szinten femrudra erositett hatalmas gyertyakkal ketten, es a tobbiek: lelkeszek, puspok uram es felugyelo uram. Ok ketten iget olvastak, Tamas koszontotte az egyetemet, atadta az eddig itt tanultak udvozletet Magyarorszagrol, en mutattam be oket, csak hogy akcentus nelkul halljak a neveiket. Aztan Urvacsora osztasnal is segitettem. Igazabol marha felemelo erzes volt. Eddigi legjobb spiritualis elmenyem. Mindig is be szerettem volna kerulni a feher-csuhasok koze, csak nem tudtam, hogyan. De most a "fonokeimmel" szolgalhattam egyutt. Utana sokan jottek oda es orultek velem. Ez szinten nagyon jol esett.

Aztan I-group, ma nem volt semmi kulonos. Jah, de! Azt vettem eszre, hogy hihetetlenul hamar visszaalt az agyam az angolra 5 nap magyarkodas utan. Sot, mintha jobban is menne, mint eddig. Ma csak ugy sziporkaztam, imadkoztunk a mellettunk uloert, es egesz jol ment. Ezutan elbucsuztam az "otthoniaktol", mert vittek oket Clevelandbe, en meg nem tudom meg biztosan, hogy utanuk-e tudok menni, es ha igen, hogyan es mikor. De ez meg a jovo zeneje. Debbie elvitt ma a bankba, hogy felvilagositson: a csekkeket, amiket a postaladamba kapok, nem eleg nezegetni, azokat meg kulon, szemelyesen be kell fizetnem a bankban, hogy rakeruljon a szamlmara. Furcsa is volt, a penzem csak fogy es fogy, pedig sorra jonnek a csekkek, aztan tegnap mar csak 35$ volt a szamlamon. De feny derult a turpissagra. En azt hittem, automatikusan megy a tobbihez, de nem. Tanulsag: itt tenyleg MINDEN maskent mukodik. De legalabb mukodik!

Delutan szokasos: 2 ora egymas utan, jol lefarasztott, foleg, mivel a masodikon ismet sikerult kisebb kultur-sokkot kapnom. Ezuttal a homoszexualitasrol es hasonlo ficsi temakrol hallhattunk eloadast, amit este, Bibliaolvasas helyett, folytattunk a sracokkal. De elotte meg elmentunk pizzaert, es elvittek egy naaagyon kiraly kave-shopba, ahol nagyon jo illatok szalltak a levegoben. Egy igazi elmeny volt, mint egy kis szentely. Teljesen lenyugtatott, es a mandulas kave jol felporgetett.

De most, miutan ismet lefarasztottam az agyam az informacio aradattal, amit a fuleimen keresztul ma magamba foglaltam, alig van mar irni, ugyhogy el is teszem magam holnapra, mert igencsak mozgalmas lesz az is!

A szerda mindig nagyon jo. Ez a het kozepe. Es a 100-dik napom az USA-ban!!! Ez durva! = )

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr631570411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matutka 2009.12.03. 09:42:22

Kultur-sokkon már én is mentem keresztül. Úgy gondolom, hogy annak a hátterében egészen extra körülmények állnak, amely körülmények egy életre szóló élményhez juttatják azt, aki átéli! Na ez neked bőven kijut, gazdagodj ebben, egyre jobban! ÁMEN
süti beállítások módosítása