HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.04.09. 07:37 Samesz

Kusza

Hat jo hulye ido van, most meg egyszer esik, egyszer sut, aztan meg ejszaka van. Kovethetetlen. Ma Roger elvitt ebedelni. Jo fej volt, csak ugy osszefutottunk es "felkapott", epp jottem ki orarol. Chipotlebe mentunk orias burritot enni finom sorrel. Meg dumaltunk egy jot.

Eszembe jutott, hogy a vihar utan lattam a mosomaci haveromat a teton! Ott maszkalt, ahol elso reggelemen itt a mokus. Vicces hely ez.

Almomban (megint) bekoltoztem vegre a pilisi lakasba.

Tegnap, amikor jottem ki a sulibol, szinten szembe jott Roger, valtottunk par szot futtaban es a vegen mondta, hogy "Watch a wall!" persze nem ertettem, mert gyorsan beszelt. Aztan, amikor a kovetkezo lepesnel frankon nekimentem a teglafalnak, persze leesett, hogy mit mondott. De mindketten jot rohogtunk. Nem fajt, inkabb tok vicces volt.

Szoltam a helyi ima-felelosnek, hogy ha tud, irjon mar egy korlevelet az egyetemen levoknek (fontos dolgokat meg lehet osztani), ugyanis kertem oket, h ha tudnak nyomjanak el egy imat kis hazamert a hetvege miatt.

Az is leesett, hogy vasarnaphoz 3 honapra en mar bizony 24 eves venember leszek... oregSAM...

De Pearl Jam-ig mar egy honap sincs. Tokre kivancsi vagyok.

Nyarra is gyulnek a dolgok szokas szerint. Legalabb nem lesz agyalnom azon, amiken most. Tudniillik, hogy milyen lesz visszailleszkedni a sajat eletemben, ahol minden es mindenki, beleertve magamat is, megvaltozott. De kedves kritikusom erre csak annyit mondott: tiszta lap ... es akkor leesett es megvilagosodtam. Hogy ez mennyire igaz?!... Legalabbis most igy gondolom.

Ma a kezembe akadt a mobilom es rajottem, hogy fogalmam sincs, mi lehet a PIN-kodom, raadasul a memoria kartya nincs benne es nem talalom. Remelem elo fog kerulni, sok jo cucc volt rajta. Meg hamarosan azt is visszakapcsoljak. Majus 20 korul. Ha lekesek egy gepet, mar fogok tudni uzenni.

Valakivel beszeltem amugy es szerintem ittenivel, hogy szalljak valahogy rossz gepre es menjek mondjuk Hawaii-ra, telepedjek le es ennyi. Vegulis halozsakom van, a tuleles szerintem egesz jol menne, a penzbol kijonnek egy jodarabig, tudnek utcazenelni es csoveskedni. Atom lenne. Persze, nem.

Es asszem egyre tobbet nosztalgiazok. Ami nem baj, mert eszembe juttatja, hogy tok szep eletem van, kiraly volt a gyerekkorom, jofej barataim vannakes hogy mennyi mindennek reszese lehettem mar eddig.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr521906354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyermekszoba 2010.04.09. 14:12:22

Nyugi, 47 nap, és igaziból is beköltözhetsz!
Az ima pedig nagyon ráfér kis Hazánkra!!
süti beállítások módosítása