HTML

Amerikába jöttem

Szemelyes elmenyek, tapasztalatok, erzesek. A kovetkezo 9 honapom Amerikarol, az egyetemrol es arrol szol, hogy hogyan boldogulok. 2009. augusztus 24.

Friss topikok

  • Samesz: Örülünk NEKED! (2010.05.27. 14:14) Vége
  • matutka: olvasnivaló-helyesen (2010.05.24. 11:13) Utolso napok
  • gyermekszoba: Ez igen, csodás lesz, ha majd az unokáidnak meséled! És akkor most... HAZA (2010.05.20. 11:18) Tuladagolas
  • D_Anikó: Hát az nem könnyű. Mikor hazajöttem 4 hónap után, hetekig nem találtam a helyem. S mindenki azt vá... (2010.05.13. 23:53) Idaig
  • Samesz: Koszi koszi koszike = ) (2010.05.06. 15:31) Megjott!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.09.23. 04:46 Samesz

Alkotoi valsag

Haboruban hallgatnak a muzsak.

Tobb okbol lesz izgalmas a most kovetkezo idoszak. Az egyik, hogy mint utobb kiderult, kegyetlenul sokat kell olvasnom. De tenyleg. Volt par oram es mindegyiken kiosztottak egy-egy konyv negyedet, felet, stb. Ugyhogy most sajnos olyanokra kell kenyszeritenem magam, hogy a kellemes delutani beszelgeteseim (MSN+Skype) nagyreszerol lemondjak. Nem konnyu, hisz eros kapocs ez nekem is, nekik is... De sajnos, ami otthon este, az itt kellemes delutan, ha pedig megvarom az itteni estet, mar nehezemre esik, masreszrol sokkal kimeritobb a tanulas. Hiszen reggel kelni kell. Es ha almosan ulok be, meg annyira se tudok koncentralni, mint eddig, pedig azt is kell.

Egyreszrol sajnalom, mert jo volt hallani magyar szavakat igy hetek tavlatabol. Jo volt latni azokat a  kedves arcokat, a mosolyokat, neveteseket. Kicsit visszakaptam azt, amit ott kellett hagynom. De aztan belegondolok abba, hogy bakker, itt vagyok az USA-ban egy osztondijon. Nem lenne szabad tulsagosan magamba merulve ahhoz kapszkodnom, ami most tulajdonkeppen nem lehet az enyem. Es kuloben is, azzal kezdtem, hogy meg kell elni a pillanatot. Most vagyok itt, most tanulhatom ezeket, most kell elolvasnom ezt a sok idegen nyelven irt bonyolult gondolatot. Nem szabad elherdalnom az idomet. Igyhat kedves Magyarorszag, kerlek Teged, engedj utamra ... A szivem ismet nagyokat dobban, a gomboc a torkomban, nehez lenyelni, nem is sikerul. A honvagy orok, az erzesek eles konturja szinte belemhasit, ismet konnyfolia lett kifeszitve szempillaim koze, de mennem kell.

Nem kell megremulni, nem tunok el vegleg! Megigertem es nem is akarok ilyet tenni. Csak kerek (es kivanok!) egy kis idot, megertest, toleranciat, szeretetet!

Sam el, blog marad!!!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://samesz.blog.hu/api/trackback/id/tr921401031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamicicami 2009.09.23. 16:56:49

Olyan nagy szavakat használsz Sámuel!!!! Jól érzed te ott magad????Olvasva a blogodat- rengeteg az élményed- remélem minden OK.!

Samesz 2009.09.23. 18:45:04

@mamicicami: Nagy szavak? Hmmm, lehetseges, de van 3 indokom:
1; iroi venamat szabadjara engedem, hogy ne legyen unalmas az oldal
2; itt eleg nehezen fejezem ki magam ha beszelni vagy irni kell, kicsi szokincs, mas mondatszerkesztes stb. A bloggal csak probalom "levezetni a nem-beszeles okozta feszultsget" Ez szerintem ilyen tudatalatti dolog.
3; Az elmenydus es intenziv nyar, majd az utazas, bevallom, eleg erosen hatott az erzelmi kuszobomre. Mintha kiszelesedett volna ez a spektrum. Igazabol marha erzekennye valtam. Ami nem feltetlenul baj szerintem. Csak egy ujabb dolog, amit meg kell tanulnom kezelni. De szerintem eleg jol megy.

Es hogy jol vagyok-e? Igen, koszonom, bar neha sajnos nehez. Holnap lesz az egy honapos alomhatar. Sokat agyalok, almodok otthoni dolgokrol, ez megneheziti az itt letet. Ezert is "jo", hogy tanulnom kell. Nagyon vegyes, ami bennem van. Ezert irtam azt, amit. De alapjaban veve tenyleg jol vagyok = )
süti beállítások módosítása